فراخوان ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ آبان ماه نسبت به ارسال آثار و ثبت نام اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از ابتدای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۵ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
اولین گل بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در دیدار تیم های نساجی و پیکان به ثمر رسید.
کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب امشب پرتغال مقابل ایسلند، تنها بازیکن مرد تاریخ فوتبال لقب گرفت که به رکورد ۲۰۰ بازی ملی رسید؛ پیش از شروع بازی از این ستاره تیم ملی پرتغال تجلیل شد.
پوکر مهدی طارمی در استادیوم 22 ژوئن فامالیسائو نام او را وارد کتاب تاریخ و آمارهای ماندگار باشگاه پورتو کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان با ثبت ۱۳ گل، عنوان آقای‌گلی بیست و دومین دوره لیگ برتر را به نام خود کرد.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
تیم ملی مچ اندازی با کسب 54 مدال رنگارنگ و کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان به کار خود در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.
علاقه‌مندان و متقاضیان مشارکت در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می توانند از امروز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
سازمان حفظ نباتات کشور آخرین مهلت ثبت‌ نام محصولات باغی در سامانه سماک را بیستم فروردین اعلام کرد.
از امرور شنبه بیست اسفند مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.
در روزهای اخیر با اعلام رئیس کل بانک مرکزی، فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی ها، پایان یافت و متقاضیان خرید ارز می بایست از تمامی صرافی‌ها بدون انجام ثبت‌نام، ارز خود را دریافت کنید. فرزین تاکید کرده است: خرید ارز به نرخ تابلو و بدون صف خواهد بود.
21 کشور آسیایی جهت شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت‌نام کردند.
گالیوان فقط یک رکورد جهانی را ثبت نکرده است. بلکه معادلاتی را بدست آورد که یک تکه کاغذ را چند بار می‌توان در یک جهت یا چند جهت از وسط تا کرد. او در کتاب خود با نام «چگونه یک کاغذ را ۱۲ بار از وسط تا بزنیم» جزئیات این معادلات را آورده است.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیست وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
نام روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا در لالیگا ثبت شد و او مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ