نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹، روز ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذار محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
دکتر یونس پناهی به عنوان نایب­ رئیس شورای عالی و رئیس هیات اجرایی بیست­ و نهمین جشنواره تحقیقات و فن­اوری علوم پزشکی رازی منصوب شد.
با پایان یافتن نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره رسماً شروع به کار کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مجید رمضانی را به‌عنوان دبیر هیات اجرایی بیست‌ و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب کرد.
معاون وزیر ارتباطات از برگزاری نهمین جشنواره ملی فاوا در هفته نخست تیر ماه خبر داد.
رئیس کارگروه دولت هوشمند نهمین جشنواره ملی فاوا ضمن تشریح شاخص های ارزیابی این بخش از جشنواره، گفت: توسعه خدمات هوشمند در دستور کار امسال دولت قرار دارد.
رییس کارگروه صنعت فضایی نهمین جشنواره ملی فاوا، شاخص های ارزیابی این بخش از جشنواره را تشریح کرد.
رئیس کارگروه پست هوشمند نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاخه های مورد ارزیابی محور پست هوشمند این جشنواره را تشریح کرد.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا گفت: این جشنواره در چهار محور اصلی و ۱۲ زیرمحور همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار می شود.
این فیلم پس از اولین حضور جهانی خود در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم  ونیز، نمایش خود را در فستیوال‌های تورنتو، بوسان، هامبورگ، آسیاپاسفیک، سائوپائولو، لیسبون، گوتنبرگ، اوراسیا، ژنو و … ادامه داد تا در سال آینده به اکران جهانی درآید.
برگ زرین بهترین فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران به امیر پذیرفته و انجمن سینمای جوانان ایران برای فیلم «اندروا» اختصاص پیدا کرد. جایزه بهترین فیلم داستانی بخش بین‌الملل به «پنجره‌های قدیمی» به کارگردانی میتهم ریدا از انگلستان اهدا شد.
دامغان- دبیر نهمین جشنواره ملی پسته ایران، دامغان، گفت: این جشنواره با اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از ۴۰ باغدار نمونه شهرستان آغاز به کار کرد.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز به کار کرد.
درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
مراسم اختتامیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز شامگاه ۱۹ شهریور ماه در ونیز ایتالیا برگزار شد و محسن تنابنده برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های ونیز شد.
بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی شد.
«پی پاد» (کیف پول همراه بانک پاسارگاد) با حضور رقبای قدرتمند و باسابقه در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داد.
شیوه طراحی شده برای برگزاری سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، باعث شده تا گروهی از فیلمسازان با تردید نسبت به حضور در این دوره از جشنواره بنگرند و ارزیابی‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که اگر این دوره با همین شیوه برپا شود، برخی فیلمسازان فیلم‌هایشان را برای چهلمین جشنواره فجر نگه می‌دارند.
در سال جاری و سال آینده، دورنمای تیره تری برای اکران قابل تصور است و سرمایه گذاران این فیلم‌ها احتمالاً با در نظر گرفتن عدم بازگشت سرمایه‌شان این فیلم‌ها را تولید کرده‌اند؛ معادله‌ای که نشان می‌دهد سینمای ایران دست‌کم در حوزه اقتصادی وضعیت طبیعی ندارد.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در حالی آغاز شد که با وجود شیوع کرونا، حجم وسیعی از انواع اجرا در این دوره نیز روی صحنه می‌رود؛ نمایش‌هایی که بعید به نظر می‌رسد با استقبالی همچون دوره‌های پیشین مواجه شود اما در هر حال صحنه تئاتر همچنان برپا است.
با اعلام رسمی فیلم‌های راه یافته به هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز، مشخص شد سینمای ایران حضور چشمگیری در دوره جدید قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان خواهد داشت. «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند و «خرس نیست» از جعفر پناهی، دو نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال ونیز هستند و لیلا حاتمی نیز یکی از داوران بخش مسابقه اصلی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ