بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات تونل سازی و استخراج معادن شده و برای بیش از صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:برای امسال پیش بینی کرده ایم علاوه بر افزایش ۱.۵ برابری میزان تولید دانش بنیان متقاضیان جذب تسهیلات، زمینه تثبیت و اشتغال حداقل ۲ هزار نفر نیز فراهم شود.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه اول را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.
بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بانک تجارت طی سال 1401 در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه نخست را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.
یک کارشناس بانکی با بیان اینکه تقویت طرح‌های تولیدی، اقتصادی و توسعه اشتغال و رونق تولید دانش بنیان در کشور به عنوان یکی از حلقه‌های تامین مالی است، گفت: در همین راستا"بانک ایران زمین" می‌تواند با تدوین برنامه‌های اصولی نقش موثری در اقتصاد ملی داشته باشد.
سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
راهبردهای خاص «مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت»، «انتقال و توسعه فناوری» و «ارتقاء جایگاه شرکت های دانش‌بنیان» می تواند به اجرای بهتر شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» کمک کند.
وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ آیین‌نامه حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
بررسی سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از منظر سیاست های کلی نظام نشان می دهد مقررات و قوانینی که تولید دانش بنیان را دچار مشکل می‌کند باید بازنگری و حذف شود.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را برای پرداخت تسهیلات به منظور حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین پیش‌بینی کردند.
در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با هدف ارتقا کمی و کیفی این دانش پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند از ۳ تا ۵ اسفند برگزار می شود.
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.
بانک‌های ایران به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان مدیریت مالی و اعتباری منابع کشور همواره نقشی به‌سزا در پیشبرد سیاست‌های توسعه‌محور دولت‌ها بر عهده داشته‌اند. در سال‌های اخیر با توجه به تعیین شعار عمدتا اقتصادی از سوی رهبرمعظم انقلاب این نقش‌آفرینی نمودی بیشتر از گذشته داشته است. به مناسبت فرارسیدن دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در گزارش زیر به بررسی اقدامات یکی از بانک‌های تجاری فعال در کشور پرداخته شده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استقبال دانشگاهیان از جشنواره علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره علوم پزشکی رازی سوم بهمن با محور تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برگزار می شود.
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با تلاش و کوشش حداکثری کارکنان، دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
آیین نامه های حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های اقتصاد، علوم، تحقیقات و فناوری و صنعت، معدن و تجارت به تصویب هیئت دولت رسید.
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: اولین واکسن‌های صادراتی انستیتو پاستور ایران در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی و در راستای منویات مقام معظم رهبری، به مقدار ۲۰۰ هزار دز واکسن ب. ث. ژ و ۲۰۰ هزار دز واکسن هپاتیت ب به کشور ونزوئلا صادر و فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ