سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: مجلس باید تفکیک وزارت صمت را بپذیرد چراکه ادغام صنعت و معدن و بازرگانی از ابتدا اقدامی اشتباه بود، حوزه بازرگانی مسئولیت‌های سنگینی دارد که بلاتکلیف مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی آبادی در جلسه رای اعتماد گفت: برای جلوگیری از خام فروشی باید اسناد بالادستی و اساسنامه وزارت صمت مطالعه شود تا این معضل برطرف شود.
در مدت ۲۰ ماه فعالیت فاطمی امین در وزارت صمت شاهد اقدامات مثبت وی در این وزارت خانه هستیم که به نظر می رسد ادامه و تکمیل این اقدامات می تواند شرایط اقتصادی کشور متحول کند.
سرپرست وزارت صمت گفت: وزیر صمت یا مسئول این وزارتخانه باید به صورت عادلانه برای همه فعالیت های صنعتی، معدنی و تجاری فعالیت کند نه اینکه تمرکز بر یک یا دو رشته فعالیت خاص داشته باشد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: یکی از دلایل اصلی گرانی‌ها ضعف نظارتی وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی است و این دو وزارتخانه باید با گرانفروشی مقابله کنند.
قالیباف گفت: درباره آنچه که آقای سیاهکلی درباره تفکیک دو وزارتخانه اشاره کرد، باید بگویم که مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی کردند و نهایتاً به جمع بندی تخصصی درباره تفکیک صمت به دو وزارت خانه نرسیدند.
مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی کشور را منوط به توسعه کسب و کارها دانست و گفت: باید تخصص و دانش را در این حوزه پیاده کنیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: وزارت صمت وزارتخانه‌ای عریض و طویل است و اداره آن کار یک نفر نیست چرا که چالش‌های مختلفی با این وزارتخانه داشته‌ایم که هنوز ادامه دارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک وزارت صمت می‌توان برخی از مشکلات را حل کرد، بهره‌وری و نظارت را بهبود بخشید و در مقابل گرانی‌ها ایستاد. این اقدام، کارشناسی شده است.
نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: مشکل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعف مدیریت است و مشکل این وزارتخانه با تفکیک حل نمی‌شود.
عضو کمیسیون‌صنایع و معادن مجلس گفت: تفکیک وزارت صمت موجب می‌شود وزیر صنعت و معدن بر تولید تمرکز بیشتری داشته باشد و این اقدام نتایج بهتری را رقم خواهد زد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون چندین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و تفکیک شده است، از این رو باید درباره این مسئله کار کارشناسی بسیار دقیق صورت گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون چندین بار وزارت صنعت، معدن و تجارت ادغام و تفکیک شده است، از این رو باید درباره این مسئله کار کارشناسی بسیار دقیق صورت گیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن برشمردن ایرادات عدم تفکیک وزارت صمت، تاکید کرد که ادغام باعث شد در سالهای گذشته تصمیم گیری ها بر اساس سلایق و علاقه وزرا باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: موضوع تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی هنوز پختگی لازم را ندارد و باید حداقل روی این موضوع دو یا سه سال کار کارشناسی انجام شود.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: وزارت صمت با توجه به افزایش تولیدات، یکی از موفق‌ترین وزارتخانه‌های دولت است، کنترل بازار مصرف صرفاً در دست این وزارتخانه نیست و همه دولت باید کمک کند.
کلسترول یک ماده چرب است که در خون شما یافت می‌شود. کلسترول بالا مانند فشار خون بالا می‌تواند به دیواره شریان‌ها آسیب برساند و منجر به مشکلات سلامتی شود.
این روزها خبرهایی پیرامون به سرانجام رسیدن توافقات و احیای برجام از وین به گوش می رسد و همین مسئله موجب شده است تا روند نرخ دلار در بازار آزاد کاهش یابد و فشار فروش در سهام دلاری محور افزایش یابد. آیا نرخ دلار بازار آزاد برای بازار سرمایه مهم است؟
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن موضوع تازه‌ای نیست که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته اند. اما در مورد پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها، برخی کاربران ادعا دارند که هیچ بانکی فعلا در سراسر کشور با وثیقه گذاشتن یارانه و و دیگر تضامین وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ