معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن برشمردن ایرادات عدم تفکیک وزارت صمت، تاکید کرد که ادغام باعث شد در سالهای گذشته تصمیم گیری ها بر اساس سلایق و علاقه وزرا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
۸ ملی‌پوش تکواندوی ایران در سری دوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور فرانسه حضور خواهند داشت.
۸ ملی‌پوش تکواندوی ایران در سری دوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور فرانسه حضور خواهند داشت.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته در خراسان رضوی توانستیم برای ۸ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال کنیم.
تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
حضور تیم ملی رویینگ ایران در کاپ جهانی سوییس لغو شد و با توجه به اینکه نازنین ملایی شانس صعود به فینال A را دارد به قهرمانی جهان اعزام می‌شود.
فدراسیون تکواندو در تلاش است اعضای تیم ملی پاراتکواندو را در صورت اخذ روادید فرانسه به مسابقات قهرمانی اروپا اعزام کند.
مسابقات دوچرخه‌سواری پیست در کشور قزاقستان با درخشش دختران رکابزن کشورمان به پایان رسید.
شرکت ایران در فستیوال بین المللی ورزش‌های دانشگاهی روسیه در ۸ رشته و دو بخش دختران و پسران قطعی شد.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی با اشتغال مستقیم هشت هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد کرده اند.
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی تنها هشت هفته فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه برای فصل آینده تحمیل کند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس و تعدادی از وزرای دو کشور پیش از ظهر امروز ۸ تفاهم‌نامه همکاری در سعدآباد امضا کردند.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در مسابقات لیگ جهانی «کاراته‌وان» فجیره موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: بر اساس آمارهای جهانی، تولید فولاد در دنیا طی سال ۲۰۲۲ حدود ۴.۲ درصد کاهش یافته و تولید فولاد در کشورمان طی این سال، رشد ۸ درصدی را تجربه کرده است.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت‌های تولیدی و صادراتی می پردازند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۸ مقام و یک نهاد کانادایی از جمله وزیر امنیت عمومی ، رئیس ستاد ارتش و فرمانده‌های نیروی هوایی و دریایی این کشور و نشنال پست را تحریم کرد.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر سال قبل رئیس جمهور به استان، ایجاد هشت مجتمع دامپروی در دامغان از سوی وزیر جهاد مصوب شد، اما بلاتکلیف باقی مانده است.
شرکت بوتاش ترکیه اعلام کرد که صادرات گاز ایران به این کشور برای انجام عملیات نگهداری تعمیرات متوقف شده است.
محل برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه در اتریش مشخص شد.
شهردار منطقه ۲۱ از گشوده شدن هشت لاین در بزرگراه جاویدالاثر متوسلیان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ