عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: تشکیل وزارت بازرگانی مغایر با برنامه ششم توسعه نیست.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: وزارت بازرگانی به صورت تخصصی شرایط دیپلماسی اقتصادی و تجاری را فراهم می‌کند. صادرات جز با دیپلماسی تجاری پیش نمی‌رود.
چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
دولت بایدن تلاش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی آمریکا درباره مدیریت داده های شهروندان آمریکایی را  در شرکت‌های خارجی تشریح کرد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از ارسال لایحه وزارت بازرگانی توسط دولت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
وزارت بازرگانی آمریکا امروز به بهانه کمک به روسیه علیه ۷ نهاد ایرانی محدودیت های صادراتی اعمال کرد.
وزارت بازرگانی آمریکا امروز به بهانه کمک به روسیه علیه ۷ نهاد ایرانی محدودیت های صادراتی اعمال کرد.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: وقتی قیمت برای تولید کنندگان مناسب نباشد، تولید در دوره بعد کاهش و به این سبب قیمت افزایشی می‌شود، حال با مشارکت مردم روند معقول شد.
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اینکه گفته می‌شود دلیل افزایش قیمت‌ها و تلاطم‌های قیمتی کالاهای مختلف به دلیل عدم وجود وزارت بازرگانی است، حرف درستی نیست.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: علی رغم اینکه برخی می‌گویند اگر وزارت بازرگانی تشکیل شود، تنظیم بازار رخ خواهد داد ولی من این عقیده را ندارم.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما کمبود ساختار نیست و بنابراین نیازی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی نیست.
دولت سیزدهم همچون دولت قبلی به دنبال احیای «وزارت تجارت و خدمات بازرگانی» است و آنطور که اعلام شده از جمله دلایل احیای این نهاد تقویت و تجمیع ابزارهای نظارتی دولت بر بازار است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، این حوزه مشغول تجارت می‌شود، لذا با افزایش میزان واردات تولید دچار صدمه می‌شود که این موضوعی نگران‌کننده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌توانیم در وزارت صمت شکاف ایجاد کنیم و بخش صنعت را از بازرگانی جدا کنیم.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: تنظیم بازار به واسطه تغییر ساختار دولت و ایجاد وزارت بازرگانی قطعاً راهکار درستی برای حل مشکل تنظیم بازار نیست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر قرار است وزارت بازرگانی تشکیل شود، از یک طرف باید تولید مورد حمایت قرار گیرد و از طرف دیگر نباید شاهد واردات بی رویه و بدون حساب و کتاب باشیم.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بنده فکر می‌کنم که مجلس شورای اسلامی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی رأی مثبت نمی‌دهد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی تشکیل وزارت بازرگانی به صلاح نیست و زمان زیادی می‌برد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل وزارت بازرگانی باعث می‌شود تولید داخلی صدمه ببیند و مدیران بیشتر به سَمت واردات بروند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ