نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: مشکل وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعف مدیریت است و مشکل این وزارتخانه با تفکیک حل نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپا در واکنش به نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت پیرامون موضوع تامین ارز خودروسازان و هشدار نسبت به بازنگری برای تامین ارز این صنایع، ضمن تاکید بر اینکه این گروه خودروسازی مشکلی در تامین ارز ندارد، اعلام کرد که در کنار کمک بانک مرکزی در تامین و تخصیص ارز، ارز‌های صادراتی را نیز در اختیار داریم.
وزارت ورزش با همکاری وزارت نیرو و برای برطرف شدن مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی هفته آینده اقدامات فنی خواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
طبق آخرین گفته‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت خودکار شاید در بالای ۹۰ درصد گوشی‌ها انجام شده باشد؛ اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال انجام است.
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: فرایند قیمت گذاری خودروهای وارداتی در حال انجام است و تحویل به زودی آغاز می شود اما بابت تاخیر در تحویل این خودروها از مردم عذرخواهی می کنیم.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به خطای نرم‌افزاری، متأسفانه پرداخت حقوق اسفند با کسوراتی همراه بوده و به دنبال پرداخت مابه التفاوت، در ساعات آینده هستیم.
وزارت دفاع آمریکا امروز اعلام کرد که از «کمک های نظامی» دریافت شده اوکراین از سوی واشنگتن سوء استفاده هایی شده است.
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی پلیمری وزارت صمت گفت: به دلیل کاهش تولید روغن موتور در ۲ واحد اصلی تولیدکننده، با کمبود و افزایش قیمت این محصول در بازار مواجه شدیم که الته به زودی مشکل حل می شود.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت اعلام کرد؛ کمبود سیمان نداریم و درصورتیکه تا ۲ ماه و نیم هم تولید سیمان نداشته باشیم، مشکلی برای تامین این کالا در کشور وجود ندارد.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در مورد سیمان در کشور وجود ندارد، گفت: در صورتی که ۲ ماه و نیم سیمان تولید نشود مشکلی برای تامین این کالا در کشور وجود ندارد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
باشگاه پرسپولیس در صورت حل نشدن دو مشکل خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، با دردسر بزرگی برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد و شاید بار دیگر با محرومیت همراه شود.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ضمن تکذیب نرخ ۸۰ هزار تومانی هر پاکت سیمان، گفت: قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی سیمان در بورس کالا ۳۳ هزار تومان و قیمت هر ۵۰ کیلوگرم فله‌ای ۲۹ هزار تومان است.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت افزایش 35 درصدی قیمت کل سیمان تولیدی را کذب خواند و گفت: در موضوع سیمان، تلاش وزارت صمت این است که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده دچار مشکل نشود.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: مشکل گوگل پلی دسترسی و استاندارد اپ ها نیست، مشکل اصلی بر سر رقابت و انحصار شکنی است.
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در رشته‌های تخصصی پایه مانند بیهوشی، طب اورژانس، داخلی، جراحی و زنان با کمبود متقاضی روبرو هستیم و رشته‌های فوق تخصصی مانند جراحی قلب، جراحی قفسه سینه و جراحی اطفال نیز خواهان چندانی ندارند. این که در رسانه‌ها گفته می‌شود رشته قلب متقاضی ندارد به این معنی است که رشته جراحی قلب با کمبود متقاضی روبرو است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما کمبود ساختار نیست و بنابراین نیازی به تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی نیست.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موافق تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی است و قاعدتاً این موضوع در صورت تصویب در مجلس، دیگر ایراد بار مالی نخواهد داشت.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ