نماینده مردم خمین در مجلس گفت: یکی از دلایل اصلی گرانی‌ها ضعف نظارتی وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی است و این دو وزارتخانه باید با گرانفروشی مقابله کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی؛ این تغییر گروه کالایی که در مکاتبات وزارت صمت صورت گرفته، مربوط به گوشت منجمدی است که در حوزه صنعت و غیر از مصارف خانوار مصرف می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت و بانک مرکزی سبب تسهیل تامین ارز در شبکه تامین و ایران خودرو شده، تصریح کرد: در حال حاضر تولید روال عادی داشته و چالشی در زمینه تامین و تغذیه خطوط تولید وجود ندارد.
در نشست مشترک مدیران وزارت صمت و شهرداری تهران تامین بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط این وزارتخانه تایید شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران تصمیم شورای رقابت و وزارت صمت در حمایت از تولید را بر تعادل قیمت خودرو در بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: شورای رقابت مسئول اطلاع رسانی مصوبات خودش است و مسئولیت انتشار آن هم با خودش خواهد بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دو پرونده در خصوص دو نفر از مدیران صمت و جهاد تشکیل و هر دو به دلیل اهمال در حوزه نظارت بر بازار به برکناری از سمت خود محکوم شدند.
مدیر کل دفتر نوآوری و فناوری وزارت صمت از انعقاد تفاهم نامه بزرگ با وزارت علوم خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری است.
معاونین وزارت صمت در جلسه ای با مدیران ارشد بورس به ۶ توافق برای تعادل در بازار خودرو دست یافتند.
تفاهم نامه انطباق سیاست های ارزی و تجاری کشور با هدف تطبیق حداکثری نقشه راه تجاری و ارزی کشور بین بانک مرکزی و وزارت صمت امضا شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: فاطمی امین وزارت صمت را به سرچشمه و اقیانوس رانت تبدیل و با میدان دادن به بانیان وضع موجود اهانتی بزرگ به مردم مجلس و حتی رئیس جمهور محترم کرده است.
مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه اقتصادی کشور را منوط به توسعه کسب و کارها دانست و گفت: باید تخصص و دانش را در این حوزه پیاده کنیم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزارت صمت در نامه ای در مورد ورود ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای تولیدی موضوع بند الف ماده ۳۹ قانون احکام دائمی در خصوص چگونگی دریافت گواهی چک بابت مالیات بر ارزش افزوده توضیح داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزارت صمت در پاسخ به گزارش مهر در مورد اسقاط، اعلام کرد که اگر تشخیص بر واریز یک درصد قیمت فروش خودرو به صندوق محیط زیست باشد این مبلغ به افرادی تعلق می گیرد که خودرو یا موتور اسقاط می کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تطبیق مغایرت و اشکالات آئین نامه واردات خودرو که در هیئت دولت تصویب شده را بررسی کرده و اگر اشکالی وجود داشته باشد اصلاح آن را پیگیری می‌کند.
معاون وزیر صمت گفت: مقرر است با واردات خودرو از یک سو بازار تنظیم و از سوی دیگر بستر رقابتی شدن قیمت خودروهای داخلی با محصول خارجی فراهم شود.
معاون فناوری وزارت علوم گفت: وزارت صمت بر اساس توانایی موجود در شهرک‌های صنعتی و یا کارخانه‌های بزرگ می‌تواند با مشارکت پارک‌های علم و فناوری نسبت به تاسیس پردیس‌های تخصصی صنعتی اقدام کند.
وزیر صمت با اشاره به همکاری میان یک شرکت خودروسازی ایران خودرو و شرکت‌های وابسته مجموعه وزارت دفاع، گفت: با این همکاری شاهد یک جهش و موفقیت در صنعت خودرو هستیم.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ