همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، چتربازان هوابرد از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
دو ملی‌پوش بسکتبال ایران با عقد قراردادی به تیم شهرداری گرگان پیوستند.
کرمانشاه- مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از فرود اضطراری پرواز نجف به تهران در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
به گزارش پلیس، یک هواپیمای مسافربری پس از پنچر شدن لاستیک، اندکی پس از بلند شدن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فرود اضطراری کرد و دست کم ۱۸ نفر مجروح شدند.
با گذشت ۸ سال از حمله ائتلاف سعودی به فرودگاه بین‌المللی حدیده در یمن، یک فروند بالگرد متعلق به سازمان ملل متحد در این فرودگاه به زمین نشست.
فضاپیمایی شنگژو ۱۶ (Shenzhou XVI) ساخت این کشور روز سه شنبه ۹ خرداد ماه جاری با سه فضا نورد چینی عازم پایگاه فضایی تیانگونگ می‌شود تا این افراد را جایگزین سه فضانور دیگری کند که از نوامبر گذشته (آذرماه سال گذشته) در این سفینه حضور داشته اند.
سخنگوی فرودگاه ازبکستان اعلام کرد: هواپیمای ایرانی ماهان ایر که امروز دوشنبه از تهران به پکن پرواز می‌کرد، به دلیل سکته قلبی یکی از مسافران در تاشکند فرود اضطراری کرد.
از منظر اکونومیست، اقتصاد چین اکنون دستخوش وضعیت جدیدی شده و آن رشد در شرایط بلوغ بزرگ است. درحالی‌که در دهه گذشته تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کردند که تولید ناخالص داخلی چین در اواسط قرن بیست‌ویکم از تولید ناخالص داخلی آمریکا پیشی می‌گیرد و پیشتازی را حفظ می‌کند. اکنون، اما تغییر بسیار کمتر از حد انتظارات پیشین مشاهده می‌شود که منجر به تحقق رویای برابری یا گذر از اقتصاد آمریکا شود.
تکاوران تیپ ۶۵ نیروی ویژه هوابرد ارتش (نوهد) با اجرای عملیات چتربازی بر فراز مرقد مطهر امام خمینی (ره) از بالگرد شنوک با موفقیت فرود آمدند.
۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ آمریکا در فرودگاه شیموجیشیما در ژاپن مجبور به فرود اضطراری شدند.
پس از مدتی به علت کاهش فشار داخل کابین، خلبان به‌منظور کسب مجوز برای فرود اضطراری در فرودگاه استانبول با مسئولان برج مراقبت تماس گرفته و بدون هیچ مشکلی در فرودگاه فرود آمد.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
این هواپیما که از استانبول عازم بارسلون بود دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، به علت بوی بدی که حسگر‌های ((سنسورهای)) خطر هواپیما را هم به صدا در آورد، مجبور به بازگشت به استانبول شد.
ناظر بازی و پیام حیدری داور بازی پرسپولیس گل دیدار با صنعت نفت را به نام شیخ دیاباته ثبت کرده است.
سرپرست اداره کل فرودگاه‌های فارس گفت: پرواز شماره ۴٠٠٧ کیش - کرمانشاه متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس به علت افت فشار کابین در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
فرود هلیکوپتر مشاور پوتین وسط زمین لیگ ایران!
یک هواپیمای مسافربری با ارسال پیام خطر در فرودگاه سیدنی استرالیا مجبور به فرود اضطراری شد.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز در بیانیه ای از فرود سخت هواپیمای آنتونوف در این کشور خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه، ۲ نفر جان باختند.
وزارت ترابری ژاپن اعلام کرد در پی تهدید به بمبگذاری در یک هواپیمای داخلی شرکت جت استار ژاپن، صبح امروز در فرودگاه بین المللی ژاپن فرود اضطراری انجام شد، اما هیچگونه وسیله انفجاری و بمب در هواپیمای توسط پلیس پیدا نشد.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند یک هواپیمای مسافربری این کشور به علت تهدید به بمب‌گذاری مجبور به فرود اضطراری شده است.
روابط ایران و کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان متاثر از برخی متغیر‌ها همچون نا آرامی‌ها در ایران، بحث ارسال پهپاد به روسیه و بی‌نتیجه ماندن برجام است. ایران آن‌ها را متهم به دخالت در مسائل داخلی خود می‌کند و آن‌ها نیز مدعی هستند که ایران حقوق بشر را در داخل کشور رعایت نمی‌کند. در این دو ماه نیز چندین قطعنامه علیه ایران در شورای حکام و شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران صادر شد که نتیجه آن تنش بیشتر در روابط تهران-بروکسل بود.
هواپیمای متعلق به شرکت فلای دبی مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه در جریان پرواز از ورشو به دبی به سبب پیام دروغین وجود بمب، شد.
یک هواپیمایی اماراتی پس از تهدید درباره وجود بمب مجبور به فرود اضطراری در پایتخت ترکیه شد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل در شهرستان فنوج، یک بالگرد علوم پزشکی ایرانشهر فرود اضطراری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ