وزیر امور خارجه گفت: سازمان اکو برای جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از هر فرصتی برای تقویت روندهای همگرایی در اکو استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.
هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه‌ گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
بازی‌های تیم امید زیر نظر رضا عنایتی در هر مسابقه با یک اتفاق ویژه همراه بوده، که فعلا در آخرین پرده آن محمدرضا خالدآبادی ستاره صحنه بوده است.
اولین قرارداد این فصل فوتبال ایران همانطور که انتظار می‌رفت، فرصتی برای ایجاد مناقشه‌های جدید شد.
پست دفاع راست ایران طی سال‌های اخیر به پستی مورد توجه بدل شده است.
روزنامه ایران نوشت: بهترین مواجهه با طالبان این است که فرصت‌های مشترک از جمله در زمینه تأمین امنیت را تقویت کنیم که لازمه آن این است که طرفین از درگیری با یکدیگر پرهیز کنند.
جمهوری اسلامی نوشت: دو ماه دیگر، عمر سلطه طالبان بر افغانستان به دو سالگی می‌رسد و مسئولان ما به جای آنکه از فرصت جابجائی قدرت حداکثر استفاده را برای تأمین امنیت در مرز‌های شرقی کشورمان کرده و مؤلفه‌های همبستگی دو ملت ایران و افغانستان را تقویت کنند، تمام وقت و نیرو و امکانات کشور را صرف تطهیر یک گروه تروریستی کردند که هر روز مشکل امنیتی جدیدی برای ما به وجود می‌آورد.
سفر سرلشکر باقری به مسقط و دیدار با سلطان عمان، اهمیت نمادین سفر یک مقام نظامی ایران در شرایط کنونی منطقه را نشان می‌دهد. تهران فضای شکل‌گرفته در منطقه و تنش‌زدایی میان بازیگران را فرصتی برای پیشبرد سیاست همسایگی و همچنین تحقق نظام چندقطبی می‌داند که می‌تواند همکاری‌های دوجانبه نظامی و اقتصادی با کشورهای منطقه را تقویت کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیپلماسی پارلمانی را عاملی برای تقویت روابط تهران-اسلام‌آباد دانست و تاکید کرد: مرزهای صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان فرصتی برای تحکیم همکاری‌ها است.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظرفیت بالای متخصصان هسته‌ای ایران را فرصتی برای توسعه برنامه‌های کشورهای همسایه و نیز کمتر توسعه یافته خواند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور بین الملل حزب کمونیست با یادآوری ظرفیت‌های گسترده همکاری فرهنگی، غنای فرهنگی و اعتبار بین المللی سینمای ایران را فرصتی کم نظیر در این چارچوب دانست.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
فرمانده سپاه تهران گفت: در کشور ما بحران‌ها همیشه فرصت طلایی برای برطرف کردن نقاط ضعف و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست.
اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد و آنها تلاش می کنند بهتر از بازی قبلی باشند‌.
اوسمار ویه‌را مربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد و آنها تلاش می کنند بهتر از بازی قبلی باشند‌.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: از حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اهداف بزرگی دارم و سال‌ها منتظر چنین فرصتی بودم.
علیرضا فغانی در هر فرصتی که به ایران می‌آید، چند مسابقه لیگ برتر را نیز قضاوت می‌کند.
معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه بندر چابهار را فرصتی بزرگ و استثنایی برای مردم دو کشور ایران و هند و منطقه برشمرد و بر افزایش سرمایه گذاری ها در این بندر مهم تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ