ناصر کنعانی گفت: دولت‌هایی که در مقابل مطالبات مدنی و مسالمت‌آمیز مردم کشور خود، به خشونت متوسل شده و به صورت رسمی و علنی دستور سرکوب شدید معترضان را می‌دهند، حق ندارند در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اجرای قوانین کشور و صدور احکام در مجرای کاملا قانونی بمنظور مقابله با خشونت آشکار و حفظ نظم و امنیت عمومی کشور و مردم ایران اظهار نظر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جمهوری خلق چین در تهران نوشت: آمریکا و کشور‌های غربی در تلاش هستند تا جایگاه چین را به عنوان کشوری در حال توسعه انکار کرده و شایعات گوناگون نادرستی را منتشر کنند. قصد واقعی آن‌ها فشرده کردن فضای توسعه چین، انداختن مسئولیت اضافی بر دوش چین و ایجاد اختلاف بین چین و کشور‌های در حال توسعه است.
عدم توازن سفر‌های خارجی حسن روحانی، مصداق کاملی از این بی‌اعتنایی نسبت به کشور‌های غیر غربی بوده است. اتفاقی که در مورد کشور‌های آفریقایی شرایط به مراتب بدتری داشته و بی‌شک از نوع نگاه استعمارزده دولت سابق نشئت گرفته است. رئیس دولت سابق، از ۵۵ سفر خارجی خود، هیچ‌گاه ایران را به مقصد یکی از کشور‌های آفریقایی ترک نکرده و عمده تمرکز خود را روی اروپا و آمریکا نهاده بود.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
رهبر انقلاب: آخرین تلاش دشمن - البته تا حالا، در آینده تلاش‌هایی خواهند داشت - همین اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. طراحی این اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشور‌های غربی انجام شد. پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و تسلیحاتی به وسیله دستگاه‌های امنیتی غربی انجام شد و پادویی آن را برخی عناصر خائنی که پشت به وطن کرده بودند انجام دادند. شدند مزدور و عامل دشمنان ایران نه فقط دشمنان جمهوری اسلامی. یک عده هم پیاده‌نظام این‌ها شدند، تعدادی مغرض، برخی غافل و جمعی اراذل و اوباش.
رئیسی تصریح کرد: برخی کشور‌های غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشور‌های عضو اوپک هستند تا از این طریق منافع خود را تامین کنند که در مقابل این اقدامات، اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.
برخورد کشور‌های غربی با سازمان مجاهدین خلق نشان‌دهنده بهره‌برداری سیاسی آن‌ها از این سازمان در راستای اهداف خود است. درحالی‌که کارنامه اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین کاملاً روشن و بارز است، اما آمریکا و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در رفتار‌های متضاد با نادیده گرفتن اقدامات تروریستی و فرقه‌ای این سازمان به بهره‌برداری از آن روی آورده است. این رفتار فصلی و بدون ثبات فاقد ویژگی‌های یک رفتار حقوقی و مشخصاً حقوق بشری است و به درستی مایه نگرانی ایران است.
«به نظر می‌رسد باکو به دنبال آن است تا با ایجاد اجماع علیه ایران در سطح جهانی ضمن تضعیف جایگاه ایران در قفقازجنوبی و امتیازگیری از تهران در آینده تحولات این منطقه، با ایجاد یک فضای همدلانه با کشورهای غربی، به طور همزمان فشار بر مسکو و ایروان را نیز تشدید سازد.»
کرملین می‌گوید تانک‌های عرضه شده توسط ایالات متحده و کشور‌های غربی در اوکراین سوزانده خواهند شد.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
سفیر اریتره در روسیه در اظهاراتی از افول جایگاه کشورهای غربی به ویژه آمریکا و فرانسه در قاره آفریقا سخن گفت.
روزنامه آلمانی یونگه ولت در گزارشی نوشت: افزایش بی سابقه قدرت کشورهای شرقی در برابر آمریکا و اروپا، باعث شده است که کشورهای غربی جایگاه خود را در عرصه بین المللی به آنها واگذار کنند.
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
کیهان نوشت: کشور‌های غربی بدانند، ظرفیت تجزیه و فروپاشی، بیش از ایران در آنجا، بیخ گوش خودشان وجود دارد. مسئولین محترم کشورمان نیز می‌تواند دیگر مخاطب این گزارش باشند!
کشور‌های غربی در روز‌های گذشته ادعا کرده‌اند پهپاد‌های مورد استفاده روسیه برای حمله به زیرساخت‌های اوکراین ساخت ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره ارسال سلاح برای هر یک از دو طرف جنگ اوکراین را رد کرده است.
حسین امیرعبداللهیان گفت: تحریم‌های یکجانبه به ابزار مدرن برای نقض حقوق بشر تبدیل شده است و امروز کشور‌های برخی به دنبال آشوب و ترور بودند، اما اشک تمساح ریختند برای دختر ایرانی که فوت شد و برای همه ما ناراحت کننده بود.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به مشکلات و تهدید‌های مداوم گفت: مردم در شرایطی کار می‌کنند که به سختی می‌توان آن را انسانی نامید. هیچ فایده‌ای برای حفظ همین سطح از حضور دیپلماتیک وجود ندارد.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: حضور مانند سابق در کشورهای غربی بی معنی است و تمایلی نیز وجود ندارد. هیچ تمایل و فایده ای برای حفظ جایگاه و حضور پیشین در کشورهای غربی وجود ندارد.
کشور‌های غربی در حال در نظر گرفتن سناریو‌های محتمل انتخابی از سوی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در مورد جنگ اوکراین هستند: از تسریع کشتار غیر نظامیان در اوکراین گرفته تا خرابکاری در اروپا و طرح‌های مسکو برای صبر کردن و خرید زمان.
لاوروف به تلاش دیرینه کشور‌های غربی برای استقرار یک حکومت نئونازی شدیدا ضد روس اشاره کرد و در ادامه گفت، غربی‌ها با سیل ارسال تسلیحات مدرن به کی‌یف به دنبال تشکیل چنین حکومتی در اوکراین هستند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در صفحه توییترش بر اقتدار و استقلال ایران و جایگاه برتر اخلاقی آن در جهان نسبت به کشورهای غربی تاکید کرد.
تحلیلگر سیاسی معتقد است که آمریکا و غرب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان جایگاه سوخت یا باجه های خودکار نگاه می کنند و تغییر رویکرد ریاض در قبال واشنگتن و چرخش به سمت چین، موقتی است.
احتمال ثبت بالاترین دمای جهانی در یکی از ۵ سال آینده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ