کویتی ها فردا ۲۹ سپتامبر جاری برای انتخابات نمایندگان مجلس امت این کشور به پای صندوق های رای می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC)، انتخابات شورای المپیک آسیا را بررسی و شیخ احمد کویتی را سه سال از حضور در ورزش محروم کرد. او پیش از این تعلیق بود ولی به تایلند محل اجلاس سفر کرد
نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا گفت: تجار بار صادراتی را تحویل بدهند در کوتاهترین زمان بارگیری و کشتی را روانه این کشور خواهیم کرد.
روسیه نسبت به عبور و مرور کشتی‌ها از دریای سیاه هشدار داد.
تیم ملی فوتسال کویت با هدایت محمد ناظم‌الشریعه به برد خوبی مقابل حریف اروپایی دست پیدا کرد.
آبادان- لایروبی نشدن اروندرود به جایی رسیده که چنانچه دولت سریعاً اقدام عملی در این خصوص نکند، کشتی‌های ورودی به دلیل کاهش شدید عمق این رودخانه به گل نشسته و عملاً متوقف می‌شوند.
آمریکا روز جمعه اعلام کرد بخاطر آنچه که واشنگتن آن را آزار و اذیت ایران برای کشتی‌ها در منطقه توصیف می‌کند، قصد اعزام قوای تقویتی به خلیج فارس دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اوکراین به دنبال کسب حداکثر منفعت از توافق صادرات غلات در دریای سیاه است.
پنالتی کویتی‌ها را فیصل الدخیل باتجربه به عابدزاده جوان زد، تا آن تیم شایسته علی‌رغم جسارت بالایش در دقیقه آخر بازی و روی یک ضربه پنالتی از کویت شکست بخورد و دوره المپیکی نشدن فوتبال ما بعد از دو دوره تحریم و این حذف بعد از المپیک مونترال ۱۹۷۶ همچنان ادامه داشته باشد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضائی عامل و نیروی انسانی آن است، گفت: نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
خیابان بهبودی حدود ۶۰ سال قبل، جزو اراضی روستای طرشت بود که کولی‌ها با ورود به پایتخت ساکن آن شدند. «رضا نوری»، ساکن قدیمی خیابان بهبودی، هنوز تصویر کولی‌های اطراف خیابان را به یاد دارد. او تعریف می‌کند که در دهه ۳۰ خیابان بهبودی یک جاده خاکی بود. اطراف آن باغ‌ها و زمین‌های مزروعی قرار داشت. در قسمت غربی خیابان حدود ۲ هزار نفر از کولی‌های بختیاری ساکن بودند.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
حسین شریعتمداری نوشت: وحشت غرب از احتمال بسته شدن تنگه هرمز به وضوح حکایت از آن دارد که بستن تنگه هرمز به روی کشور‌های حامی تروریست‌ها در کشورمان، اولاً: قانونی است. ثانیاً؛ ایران توان انجام آن را دارد
بستن تنگه هرمز به روی کشتی‌های نفتی و شناور‌های تجاری کشور‌های غربی حق قانونی ایران برای مقابله با اقدامات تروریستی آن‌ها در داخل کشورمان است و حتی می‌توانیم بخشی از محموله‌های تجاری آن‌ها را در مقابل آسیب‌های مالی که به کشورمان زده‌اند به عنوان غرامت مصادره کنیم.
موافقت با معافیت شهروندان کویت از دریافت ویزای شنگن، مشروط به توقف مجازات اعدام پیش از آغاز معافیت از طریق مذاکرات دوجانبه بین دو طرف است.
عضو هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که بیانیه های کشورهای غربی در خصوص یمن تلاشی در راستای افزایش تنش و از سرگیری جنگ در این کشور است.
شهردار تهران با اشاره به تلاش همه‌ جانبه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق، «عمل به اسلام»، «تبعیت از رهبری» و «نوکری مردم» را سه عامل توفیق و مساعدت الهی دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
کوکی‌ها فایل‌های متنی کوچکی هستند که وب‌سایت‌ها برای بهبود تجربه مرور در دستگاه شما ذخیره می‌کنند، اما گاه کاربر قصد حذف آن‌ها را دارد.
مراکز رای گیری در کویت از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه گشوده شد و کویتی‌ها برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس به مراکز رای‌گیری رفتند.
رئیس جامعه روحانیت مبارز خطاب به اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها، مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.
۹۵ درصد از کویتی‌ها با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یا تجارت با صهیونیست‌ها به شدت مخالفند.
رئیس اداره کانال سوئز می‌گوید که عبور و مرور کشتی‌ها از کانال سوئز همزمان با هفتمین سالروز تاسیس کانال جدید سوئز رکورد شکسته است.
حسین راغفر اقتصاددان نهادگرا گفت : دولت سیزدهم نیز علیرغم اینکه در مبارزات انتخاباتی شعار مبارزه با فساد و اجرای عدالت و گسترش آن را داد، اما در عمل با توجه به وضعیتی که وجود دارد همان سیاست‌های نئولیبرالی دولت‌های گذشته را ادامه داد تا بتواند از پس هزینه‌ها برآید، حذف ارز ترجیحی و آزادسازی قیمت‌ها در بازار‌های مختلف نشان دهنده این است که سیاست‌هایی که از برنامه اول توسعه تاکنون در قبال آزادسازی قیمت‌ها و آموزه‌های نئولیبرالیسم در ایران اجرا شده کماکان ادامه دارد. از سویی این سیاست‌ها در قالب شعار‌هایی مانند جراحی اقتصادی اجرا می‌شود، در حالیکه این موضوع باعث کاهش شدید قدرت مردم و کوچک شدن سفره آن‌ها شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ