عضو هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که بیانیه های کشورهای غربی در خصوص یمن تلاشی در راستای افزایش تنش و از سرگیری جنگ در این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش خطرات و تهدیدات علیه تل آویو بدلیل بحران‌های داخلی هشدار داد.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
پاکستان، طالبان افغانستان را مسئول حملات برون مرزی می داند و از این رو به این گروه هشدار داده است.
پاکستان، طالبان افغانستان را مسئول حملات برون مرزی می داند و از این رو به این گروه هشدار داده است.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
ارتش کره شمالی با تحریک‌آمیز خواندن تحرکات زیردریایی هسته‌ای آمریکا در اطراف سواحل شبه جزیره کره به واشنگتن هشدار داد که این اقدامات شرایط جنگ هسته‌ای را در وضعیت آستانه‌ای قرار می‌دهد.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به هزینه‌ میلیارد دلاری تحویل جنگنده اف-۱۶ به اوکراین، هشدار داد که این جنگ‌افزار «معجزه» نمی‌کند.
دبیرکل حزب الله همچنین از ارتش لبنان، نیروهای امنیتی، گروه‌های فلسطینی، همه روسای جمهور و احزاب سیاسی و کشورهایی که از مقاومت حمایت کردند، از جمله ایران و سوریه قدردانی کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خطای دشمنان با پاسخ قاطع و محکم نیروهای مسلح همراه خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زیردریایی هسته ای آمریکا با هشدار نیروی دریایی، به روی آب آمد و مسیر خود را تغییر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از هشدار زیردریایی فاتح این نیرو به یک زیردریایی هسته‌ای آمریکایی به نام فلوریدا در تنگه هرمز خبر داد.
دریادار ایرانی ادامه داد: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.
امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمین ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
وزارت دفاع کره‌جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش ما یک وضعیت آمادگی نظامی ایجاد خواهد کرد تا به شدت با هرگونه تحریک متقارن یا نامتقارن کره شمالی مقابله کند.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در گفتگو با شبکه المسیره با تأکید بر اینکه نابودی رژیم بزدل و ترسوی صهیونیستی حتمی است، گفت صهیونیست ها اگر برای نابودی عجله دارند، به ایران حمله کنند.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.
«ژائو لیجیان»، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت: «اگر پلوسی به تایوان بیاید، به مفهوم مداخله آشکار در امور داخلی چین خواهد بود و عواقب بسیار جدی به دنبال خواهد داشت».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ