خیابان بهبودی حدود ۶۰ سال قبل، جزو اراضی روستای طرشت بود که کولی‌ها با ورود به پایتخت ساکن آن شدند. «رضا نوری»، ساکن قدیمی خیابان بهبودی، هنوز تصویر کولی‌های اطراف خیابان را به یاد دارد. او تعریف می‌کند که در دهه ۳۰ خیابان بهبودی یک جاده خاکی بود. اطراف آن باغ‌ها و زمین‌های مزروعی قرار داشت. در قسمت غربی خیابان حدود ۲ هزار نفر از کولی‌های بختیاری ساکن بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دادگستری ماجرای ضرب و شتم شهروند مطالبه‌گر شاهرودی را بررسی کرده است.
به عقیده دیوید بکام با وجود خدمات قابل توجه خانواده گلیزرها برای منچستریونایتد، زمان تغییر مالکیت در این باشگاه فرا رسیده است.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه مهم به رضا درویش، از او خواست تا فردا قرارداد بازیکنان و مربیان را به این سازمان ارسال کند.
سوال مردم این است که منبع این پول‌‌ها کجاست؟ این باشگاه اگر چنین پول‌هایی داشت چرا بدهی‌های خود را پرداخت نکرد تا از آسیا حذف نشود؟
ورود مجلس به ماجرای لات‌ها در تمرین استقلال
مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی به ماجرای علیرضا بیرانوند و رضا درویش ورود کرد.
خبرگزاری فارس نوشت: ورود به استانداری یزد بدون پوشش چادر ممنوع نیست و افراد با پوشش‌های مختلف، البته قانونی به استانداری یزد رفت و آمد دارند.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جام جهانی مخالف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بخشنامه وزارت ورزش است.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس کشور شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئی از مجلس به قم برای پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم شد.
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) یک نهاد تخصصی سازمان ملل متحد است. مأموریت ایکائو هماهنگ‌سازی استاندارد‌های بین‌المللی پروازی و مدیریت خطوط هوایی در سطح جهان است.
رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
محرم سال ١٢٨٢خورشیدی امتیاز تلفن ایران به مدت ٦٠ سال به داماد ناصرالدین شاه «دوست‌محمدخان معیرالممالک» واگذار شد تا در طول ٣ سال در تهران و ١٠ سال در سایر شهر‌های ایران تلفن را با هزینه شخصی راه‌اندازی کند.
معاون اجتماعی پلیس فتا از ورود پلیس به ماجرای هک شدن حساب کاربری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مامور انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مامور انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.
ژاوی از پیکه قول گرفته که دیگر به مسائل غیرورزشی و حاشیه‌ای مشغول نباشد و تمام تمرکزش روی بارسلونا باشد.
‏‎در پی انتشار عکس‌هایی از تابلو به فروش‌رفته پرتره مظفرالدین شاه در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی آن روی دیوارهای کاخ گلستان در تهران، سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ