اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ستاره بوتیا تهران با خرید امتیاز زندی بتن کلاردشت، در فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال حضور خواهد داشت
احتمال بهبود روابط با مصر پس از عربستان، به عنوان دومین کشور عربی که ایران در سال‌های گذشته با آن تنش داشته، این گمانه‌ را تقویت کرده است که اراده‌ی نظام سیاسی بر این شده که بدون مذاکره مستقیم با خود غرب به رهبری امریکا و تنها با تنش‌زدایی منطقه‌ای، از شدت فشار تحریم‌های بین‌المللی بکاهد.
دومین روز مسابقات قهرمانی هاکی 5 بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که در حالی به پایان رسید که تیم‌های آذربایجان غربی و سمنان به فینال مسابقات راه یافتند.
نویسنده و تحلیلگر آمریکایی عنوان کرد که امارات متحده عربی به عنوان یک کشور برجسته عربی، احتمالا در آینده از مدار ژئوپلتیک ایالات‌متحده آمریکا خارج شود.
دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ زنان باشگاه های کشور با معرفی نفرات برتر در شهر اهواز به پایان رسید.
در همایش فرصت کودکی در کنار بسته‌های آموزشی، کتاب‌هایی با موضوع صلح و فرهنگ دوستی نیز به کودکان سندرم داون حاضر در این رویداد اهدا شد.
پرونده دومین دوره مسابقات لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی در مازندران با جابه‌جا شدن چند رکورد در بخش‌های مختلف این مسابقات بسته شد.
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
رئیس جمهور آمریکا دومین سخنرانی «وضعیت کشور» خود را ایراد کرد؛ نطقی که مثل همه سخنرانی‌های آقای رئیس جمهور خالی از نکته و گاف نبود!
رییس جمعیت هلال احمر از اعزام دومین گروه امداد و نجات تخصصی ایران به کشور ترکیه خبر داد.
سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.
نظارت بر فضای مجازی و اعمال محدودیت‌های اینترنتی، اگرچه مغضوب کاربران، اما در کشورهای مختلف و به دلایل متفاوت، به عنوان راهکاری برای کنترل دغدغه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین وارسی و مراقبت از محتوای قابل انتشار در فضای مجازی و وب جهانی به‌کار برده شده است.
ورود دومین محموله خودروهای وارداتی به بندر شهید باهنر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرماندهی ناوگان پنجم امریکا از برگزاری رزمایش دریایی عراق، کویت و امریکا برای دومین بار طی ۴ ماه گذشته با هدف تقویت امنیت دریایی در منطقه خبر داد.
رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: دومین محموله ۵۵ تنی آنتی‌بیوتیک کودکان توسط هلال احمر وارد کشور شد.
واردات دومین محموله دارو به کشور؛ باز هم آنتی بیوتیک هندی
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری است که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده دارد.
تبریز- مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: باغداران آذربایجان شرقی در تولید سیب درختی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده اند.
مشهد ـ مدیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین استان در کشور است که مرکز سلامت و توانمندسازی دختران نوجوان در آن راه اندازی می‌شود.
جامعه ورزش با حضور در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، یاد و خاطره ۵۱۳۵ شهید ورزشکار را گرامی داشتند.
دومین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار به پایان رسید.
دومین مسابقه درساژ کشوری فدراسیون سوارکاری در سال ۱۴۰۱ از روز پنجشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه یافت.
رئیس دیوان محاسبات از ارسال دومین گزارش دو ماهه اجرای بودجه کل کشور به مجلس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ