رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استادیومی که با انرژی خورشیدی تامین برق می‌شود، تنها 5 دقیقه بعد از شروع بازی عراق - اردن با قطعی پروژکتورها مواجه شد.
"همه شما برای این قهرمانی جنگیدید و دم‌تان گرم"؛ این اولین دیالوگ یحیی بعد از قهرمانی سرخ‌‎ها و استارت برای جام حذفی بود که ناگهان همه چیز احساسی شد.
کریم بنزما، که بازی قبلی رئال مادرید را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار امشب مقابل آلمریا در دقایق اولیه گلزنی کرد.
باوجود پایان بازیهای لیگ برتر در سال جاری، تمرین امروز پرسپولیس برگزار شد.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
پیام و بیژن حیدری پس از قضاوت موفقیت‌آمیز بازی استقلال و پرسپولیس، در این هفته لیگ برتر استراحت خواهند کرد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل لیورپول، اعلام کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.
الوکره پس از دو شکست متوالی در لیگ ستارگان قطر، به دنبال پیروزی برابر الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
سرمربی تازه‌وارد نفت مسجدسلیمان بالاخره طعم پیروزی با تیم جدید را چشید.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، در شروع دوباره لیگ برتر بعد از وقفه جام جهانی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز داشت تا برای تیمش گلزنی کند.
فرهاد مجیدی در لحظات پایانی دیدار اتحاد کلباء مقابل خورفکان غافلگیر شد.
عضو هیئت مدیره استقلال بعد از دربی، اظهار نظر جالبی در خصوص بازی داشت.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از حذف شدن از جام جهانی قطر در یک استوری اینستاگرامی از همه هواداران تشکر کرد و گفت تلخی این شکست تا مدتها از بین نخواهد رفت.
بازی دوم روز دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر هم مثل بازی اول وقت‌های اضافه زیادی داشت.
لوک شاو که از شکست تیمش، منچستریونایتد، مقابل استون‌ویلا عصبانی است می‌گوید از همان ابتدای مسابقه می‌دانسته که شیاطین سرخ خواهند باخت.
حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان موضوع ایرانیان خارج از کشور را از اولویتهای دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت ایرانیان خارج از کشور را فرصت تلقی می کند.
شویا ناکاجیما، ستاره ژاپنی آنتالیا اسپور، در اولین بازی خانگی این تیم تنها بعد از دو دقیقه از بازی اخراج شد؛ در حالی که خانواده‌اش برای تماشای بازی او رفته بودند.
وینگر برزیلی اسپورتینگ لیسبون یک دقیقه بعد از ورود به زمین، یک گل زیبا به ثمر رساند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
نتایج بررسی نشان می‌دهد که بهترین زمان برای پیاده روی در مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از صرف غذا است. در این زمان، قند خون به طور معمول به اوج خود می‌رسد.
در شبی که علی کریمی از زمین بازی اخراج شد، بشیکتاش با یک گل کایسری اسپور را شکست داد.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ