فومن- ارزیابان یونسکو به منظور بررسی روند و وضعیت ثبت جهانی ماسوله در این شهر تاریخی حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در ارزیابی دستگاه‌های دولتی، دستگاه‌ها در چهار سطح معرفی می‌شوند، عالی، خوب، میانی و ضعیف.
روزنامه هم‌میهن نوشت: گذاشتن تقصیر بر دولت قبل توجیهی غیراخلاقی و غیرقابل‌پذیرش است. چون هنگامی که این وعده‌ها را می‌دادید باید درک درستی از وضع می‌داشتید و چنین وعده‌هایی را نمی‌دادید. مشکل اصلی در فقدان نیروی کارآمد و نیز نداشتن اندیشه علمی و فقدان راهبرد کلان است.
در سفر مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به عراق، توسعه کشت فراسرزمینی در این کشور مورد ارزیابی فنی و امکان‌سنجی قرار گرفت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نحوه ارزیابی و طبقه بندی جدید دانش بنیانها خبر داد و گفت: در  نظام جدید شرکت ها به ۳ دسته نوپا، نوآور و فناور تقسیم شده اند.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
ارزیابی جدید دیگری در سامانه کدال افشا شد
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرار است در جوایز صادراتی کشور از شرکت های تعاونی نیز ارزیابی شود.
در اطلاعیه شماره ۳ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش آمده است که فرایند آموزش ارزیابان حرفه‌ای از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان فرایند ارزیابی به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.
عباس عبدی: در باره واگنر و جزییات اتفاقات روسیه چیزی نمی‌دانم. ولی این حوادث بیانگر ناپایداری ساختاری نهاد حکومت و سیاست در روسیه است
عضو شورای شهر تهران گفت: بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است.
میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد این قوه توسط مردم به مثابه بهترین ارزیابان است، گفت: باید نقاط قوت را تقویت و ضعف‌ها را برطرف کرد.
یک منبع دیپلماتیک گفت: گفتگو‌های ایران و اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه روی نکات کلیدی، از جمله سطوح غنی‌سازی هسته‌ای در ایران و همکاری‌های تهران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متمرکز بود.
مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی حریفان این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
بجنورد- وزیر کشور ارزیابی تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرم سال را مثبت اعلام کرد.
کمیسیون ناتو و اوکراین فردا به ریاست دبیرکل ناتو و با محوریت تحولات اوکراین و انفجار سد «کاخوفکا» تشکیل جلسه می‌دهد.
سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال زنان ایران وضعیت تمرینات این تیم پیش از اعزام به کاپ آسیا را مثبت دانست.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به حضور ارزیابان یونسکو در رشت گفت: این شهر یک گام به دستیابی به عنوان شهر جهانی صنایع دستی نزدیک تر شده است.
رشت- استاندار گیلان از حضور ارزیابان یونسکو در اوایل اسفندماه سال جاری به رشت خبر داد و گفت: برای ثبت رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی همه مسئولان پای کار باشند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بررسی بیش از ۲۲ هزار پیشنهاد با بسترسازی این مرکز و توسط ارزیابان معاونت‌های تخصصی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵۰ پیشنهاد در حال بررسی است.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
اعلام برنامه های هفته گردشگری، رایگان شدن موزه ها، حضور ارزیابان یونسکو در ماسوله، افتتاح پروژه های گردشگری و انعقاد چند تفاهمنامه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ