معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در ارزیابی دستگاه‌های دولتی، دستگاه‌ها در چهار سطح معرفی می‌شوند، عالی، خوب، میانی و ضعیف.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه هم‌میهن نوشت: گذاشتن تقصیر بر دولت قبل توجیهی غیراخلاقی و غیرقابل‌پذیرش است. چون هنگامی که این وعده‌ها را می‌دادید باید درک درستی از وضع می‌داشتید و چنین وعده‌هایی را نمی‌دادید. مشکل اصلی در فقدان نیروی کارآمد و نیز نداشتن اندیشه علمی و فقدان راهبرد کلان است.
در سفر مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به عراق، توسعه کشت فراسرزمینی در این کشور مورد ارزیابی فنی و امکان‌سنجی قرار گرفت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نحوه ارزیابی و طبقه بندی جدید دانش بنیانها خبر داد و گفت: در  نظام جدید شرکت ها به ۳ دسته نوپا، نوآور و فناور تقسیم شده اند.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اظهار نظر در مورد بررسی‌های ارزیابی اثرات محیط‌زیستی از پتروشیمی میانکاله با رویکرد تخصصی و دقیق انجام می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
ارزیابی جدید دیگری در سامانه کدال افشا شد
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روحانیون و مدیران کاروان ها خواست بررسی و ارزیابی دقیقی ازعملیات حج امسال به منظور بهره گیری از تجربیات آن برای حج سال آینده، داشته باشند.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرار است در جوایز صادراتی کشور از شرکت های تعاونی نیز ارزیابی شود.
هنوز هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که دونالد ترامپ با چه هدفی اسناد محرمانه و فوق محرمانه دولت را از کاخ سفید خارج کرده و در اقامتگاه شخصی‌اش در مارالاگو نگهداری می‌کرد. براساس گزارش‌های رسانه‌ای در میان اسنادی که نزد ترامپ نگهداری می‌شد اسنادی از قبیل برنامه حمله نظامی به کشور‌های دیگر، اسناد مرتبط با ارزیابی توانایی هسته‌ای دیگر کشور‌ها و ایالات‌متحده امریکا وجود داشته است.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
شیشه فروش با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ساعت ۱۳ و ۳۲ دقیقه امروز ثبت شده است، تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی به مناطق اعزام شدند و متعاقباً خسارات احتمالی اعلام خواهد شد.
در کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.
خطرات نفرکتومی اهدایی برای پیوند کلیه بسیار کم است. این احتمالاً به این دلیل است که تقریباً همه اهداکنندگان در قید حیات تحت آزمایش و ارزیابی دقیق قبل از عمل قرار می‌گیرند تا از سلامت کافی برای جراحی مطمئن شوند.
یک ارزیابی دقیق در مرکز اختلالات گیجگاهی فکی و درد دهان و صورت یک تومور خوش خیم را در ساقه مغز تشخیص داد که بر عصب اولیه صورت و فک تأثیر می‌گذارد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دانشجویان از دانش و دیدگاه‌هایی دقیق نسبت به مسائل جامعه برخوردار هستند که این دیدگاه‌ها برای سیاست گذاری و تصمیم‌گیری‌های دولت مفید و راهگشا خواهد بود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اتاق‌های تکثیر قرنطینه هستند و در اتاق تکثیر می‌ماند تا زمانی که رمز فایل در قالب پیامک برای رئیس حوزه امتحانی ارسال شود گفت: تنها شخصی که می‌تواند گوشی همراه داشته باشد، مسئول حوزه امتحانی است و این رمز پنج تا دو دقیقه قبل از شروع آزمون برای وی پیامک می‌شود و به هیچ عنوان قبل از شروع آزمون امکان دسترسی به سوالات برای هیچ کس وجود ندارد.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
قرارگاه ملی حدنگاری، با هدف سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی دقیق اقدامات و برنامه‌های اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری، در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه تشکیل شد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست واکاوی نبرد سه روزه علیه غزه، به سوالات مختلف در خصوص این جنگ و دستاوردهای جنبش جهاد اسلامی و مقاومت اشاره و ارزیابی دقیقی در این باره ارائه کرد.
البته هنوز فراخوان و آیین نامه چهلمین جشنواره فیلم فجر مشخص نیست و نمی‌توان داوری دقیق نسبت به محتوای آن داشت... هنوز از فراخوان و آیین نامه جدید این رویداد رونمایی نشده و به همین دلیل نمی‌توان ارزیابی دقیقی درباره اینکه جشنواره فجر چهلم با چه کیفیتی برپا خواهد شد، داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ