یک منبع دیپلماتیک گفت: گفتگو‌های ایران و اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه روی نکات کلیدی، از جمله سطوح غنی‌سازی هسته‌ای در ایران و همکاری‌های تهران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متمرکز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو تلفنی با همتای چینی مناسبات دو کشور را مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو تلفنی با همتای چینی مناسبات دو کشور را مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم گفت: پیش از حضور در رقابت جهانی یک تورنمنت بین المللی را تجربه خواهیم کرد تا در بهترین شرایط راهی این دوره از مسابقات شویم.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم گفت: پیش از حضور در رقابت جهانی یک تورنمنت بین المللی را تجربه خواهیم کرد تا در بهترین شرایط راهی این دوره از مسابقات شویم.
سرمربی پیکان روند آماده‌سازی پیش‌فصل تیمش را مثبت ارزیابی کرد.
وزیر خارجه روسیه روند تجارت با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را مثبت ارزیابی کرد.
بجنورد- وزیر کشور ارزیابی تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرم سال را مثبت اعلام کرد.
سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال زنان ایران وضعیت تمرینات این تیم پیش از اعزام به کاپ آسیا را مثبت دانست.
رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در جریان دیدار دوجانبه خود در مسکو رشد روابط دو کشور را مثبت ارزیابی کردند.
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان گفت که باکو همواره علاقه‌مند به توسعه روابط با همه کشورهای همسایه از جمله ایران است.
دبیر کل اتحادیه عرب با مثبت ارزیابی کردن توافق ایران و عربستان، به تأثیرات این توافق اشاره کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا توافق ایران و عربستان برای عادی‌سازی روابط پس از ۷ سال را «مثبت» ارزیابی کرد و مدعی شد که این توافق در راستای سیاست کاهش تنشِ آمریکا در منطقه است.
سخنگوی دولت با مثبت ارزیابی کردن روند کلی پیشرفت کشور در طی ۴۳ سال گذشته گفت: در ۴۳ سال گذشته خدمات بسیاری از سوی دولت‌های مختلف برای رشد و پیشرفت کشور صورت گرفته است و بررسی آمار‌های بین‌المللی و مقایسه شاخص‌های کشور با میانگین رشد جهانی نشان می‌دهد علی‌رغم وجود برخی نارسایی‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در ادوار مختلف و همچنین دشمنی‌های بسیار با ملت ایران این روند هرگز متوقف نشده است.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
عملکرد داور السالوادوری در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی میان انگلیس و سنگال عملکرد بسیار خوب ارزیابی شده است.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
دروازه‌بان تیم ملی هندبال با مثبت ارزیابی کردن اردوهای تیم، وسلین را مربی بزرگی در هندبال ایران خواند.
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم ملی طی دو بازی تدارکاتی اخیرش، مدعی است شاگردان کی‌روش در جام جهانی نیز قادر به انجام کار بزرگی خواهند بود.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تا فردا در مورد تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنیم گفت که با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.
کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال می گوید برای ارزیابی ساپینتو باید ۶ الی ۸ هفته به او زمان داد.
پنگوئن‌ها پیش از تشکیل شدن ورقه‌های یخی قطبی، توانایی پرواز خود را از دست دادند زیرا بلند شدن از زمین برای پرندگانی که در حال تبدیل شدن به شناگران ماهر بودند، تلاش زیادی بود.
نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد نسبت به عواقب سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ