رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به حضور ارزیابان یونسکو در رشت گفت: این شهر یک گام به دستیابی به عنوان شهر جهانی صنایع دستی نزدیک تر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد؛ او می‌گوید ماندن این تیم در لیگ دو، ظلم به فوتبال ایران است.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
رشت- رئیس آتش نشانی رشت از سقوط یک آتش نشان در عملیات مهار آتش خبر داد و گفت: حال عمومی این آتش نشان خوب بوده و در بیمارستان بستری است.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو BMW قاچاق در شهرستان رودبار گفت: ارزش این خودرو ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رشت- «سیدحامد موسوی ثابت» استاد گروه شیلات دانشگاه گیلان به کمک محققانی از ترکیه و آلمان موفق شد یک گونه ماهی ۱۲ میلیون ساله زنده را در رودخانه‌های ایران کشف کند.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۱۸۹ سارق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۱۰۴ فقره سرقت اعتراف کردند.
رشت - مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مشاهده یک قلاده پلنگ برای دومین بار طی ۳ روز در منطقه حفاظت شده اشکورات رودسر خبر داد.
در ادامه می‌توانید تصویری جالب از یک میوه فروشی در بازار رشت مربوط به یک قرن قبل را مشاهده کنید.
تصاویری از گزارش شبکه یک روسیه از خط ریلی رشت-آستارا را مشاهده می‌کنید.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.
نماینده مردم رشت در تذکری به مسئولان چین، گفت: ایران قدرتمند در ۸ سال دفاع مقدس به تمام ابرقدرت‌های جهانی نشان داد که اجازه نخواهد داد حتی یک وجب از خاک خود در طمع دیگران قرار گیرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می توانند بازی های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک تیم خرابکاری طی روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ