سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه ارزیابی عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور تیم مشترک بازرسی پروژه‌های نهضت ملی شهرهای جدید برگزار و در این نشست به مدیران کم‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن اخطار داده شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به مجوز استخدام ۵ هزار نخبه در دستگاه های اجرایی گفت: پرونده ۴۵۰ نفر از نخبگان به مرحله معرفی به دستگاه ها رسیده و ۵۵۰ نفر ارزیابی علمی شان انجام شده است.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به سه رویداد اخیر که بازیکنان ایران در آن شرکت داشتند، وضعیت آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه امیدوارکننده ارزیابی کرد.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال زنان ایران وضعیت تمرینات این تیم پیش از اعزام به کاپ آسیا را مثبت دانست.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.
بنابراین توافق دوجانبه ایران و عربستان نشان داد که سعودی‌ها با ارزیابی از وضعیت بلاتکلیف برجام و تخفیف دادن آثار آن به سمت تجدید روابط با ایران حرکت کرده و طبیعتا انتظار بحرانی شدن آن را نیز از نظر دور نگه نداشته‌اند. اما در این میان خوش‌بین بوده که با تنش‌زدایی فراگیری که در منطقه در حال اتفاق افتادن است، زمینه برای بازگشت طرفین به میز مذاکره مجددا فراهم شود
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
مشاورسیاست خارجی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد روسای جمهور این کشور و چین مهمترین موضوعات کنونی در عرصه بین الملل را مورد بحث قرار خواهند داد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان آخرین وضعیت مذاکره برای لغو تحریم‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از آخرین وضعیت ارزیابی«اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خبر داد.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه گفت: ما وضعیت را بر اساس واقعیت ارزیابی خواهیم کرد تا ثبات را تضمین کنیم.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه گفت: ما وضعیت را بر اساس واقعیت ارزیابی خواهیم کرد تا ثبات را تضمین کنیم.
میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
وزیران خارجه ایران و قطر آخرین وضعیت مذاکره برای لغو تحریم‌ها را مورد ارزیابی و رایزنی قرار دادند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ