انتشار خبر تعطیلی مدارس، آن هم در ساعتی که مدارس دایر هستند و دانش آموزان در کلاس‌های درس نشسته اند، اتفاق دور از انتظاری بود که به سرعت به نگرانی بسیاری از والدین دانش آموزان منجر شد و ایشان را به تکاپو وادار کرد؛ چه والدینی که ایاب و ذهاب فرزندانشان به مدرسه را عهده دار هستند، چه آن‌هایی که کارمند هستند و...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان اشاره کرد و عنوان داشت: هشدار به تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده و همگی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
تهران- استاندار تهران گفت: استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد.
تهران- مدیرکل بازرسی استانداری تهران از بازدید سرزده از ادارات این استان خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به خطرات ناشی از وقوع حادثه در خطوط لوله‌های نفتی معارض با پروژه آزادراه غدیر، ایمن سازی این خطوط را ضروری دانست.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران از انتصاب احمد قیومی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تهران خبر داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها در استان هشدار داد و گفت: مردم طی امروز و فردا از اسکان کنار رودها و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
در پی اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی روز یکشنبه 25 دی ماه به دلیل برودت هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز، اسامی شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران اعلام شد.
مدیرکل موزه‌ها گفت: با توجه به برودت هوا و تصمیم استانداری تهران امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمامی موزه‌های شهر تهران تعطیل است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
شفیقی معاون استانداری تهران گفت: کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی استان تهران فردا می‌بایست کاملاً خاموش باشد.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است، مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
شفیقی معاون توسعه و منابع استانداری تهران گفت: فردا شنبه، هیچ مدرسه ای بجز پایه دوازدهم حق برگزاری امتحان را ندارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به درخواست وزارت بهداشت و قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم، جزئیات بهره‌گیری از دورکاری برای کارمندان در سطح استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۲ دی‌ماه را تشریح کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده‌ها اعلام کرد شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد.
اقدامات قابل توجه و اثربخش بانک رفاه کارگران در راستای اعطای تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی در استان تهران، مورد قدردانی استانداری قرار گرفت.
معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی زنگ ورزش مدارس شهر تهران در روز دوشنبه ۴ مهر، به علت آلودگی هوا خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری به شهروندان توصیه کرد نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ