معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده‌ها اعلام کرد شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان اشاره کرد و عنوان داشت: هشدار به تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده و همگی در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
رئیس سازمان استاندارد از شرکت سایپا خواست با دادن تعهد در رابطه با برخی نواقص، ۱۱۳۳ خودروی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده را ترخیص کند.
تهران- استاندار تهران گفت: استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد.
تهران- مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و بر ضرورت استحکام سازه‌های ساختمانی و تابلوهای تبلیغاتی در پایتخت تاکید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می‌خواهیم در صورت در محیط باز تردد نکنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به خطرات ناشی از وقوع حادثه در خطوط لوله‌های نفتی معارض با پروژه آزادراه غدیر، ایمن سازی این خطوط را ضروری دانست.
در نامه ارسالی سازمان لیگ خطاب به مدیر کل انتظامی و امنیتی استانداری تهران جمله کوتاهی نهفته بود که بر ابهاماتی که در چند وقت اخیر به وجود آمده است می‌افزاید.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با تاکید براینکه مقابله با کم‌فروشی از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم‌فروشی است.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود، تاکنون ۲۶ قنادی را به دلیل کم‌فروشی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
طرح نظارت بر خدمات قالیشویی، در راستای اجرای طرح عیدانه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، با هدف نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، در استان تهران در حال اجراست.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای‌عالی استاندارد در خصوص هوای پاک، گفت: با اجرای مصوبات تا پایان سال، سازمان ملی استاندارد ایران ۱۰۰ درصد از تکالیف خود را در موضوع قانون هوای پاک اجرا می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان ملی استاندارد و حفاظت محیط زیست می‌گویند ما وظایف خود را انجام داده‌ایم، پس آلودگی هوا از کجاست.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد به مناسبت روز ملی هوای پاک در صحن شورای شهر حاضر می شود.
شفیقی معاون استانداری تهران گفت: کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی استان تهران فردا می‌بایست کاملاً خاموش باشد.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است، مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
سازمان بازرسی کل کشور به‌منظور بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوای پایتخت، هیأت بازرسی خود را در استانداری تهران مستقر کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نامه‌ای را به سازمان ملی استاندارد ارسال کردیم و درخواست کردیم که درباره کیفیت سوخت بررسی‌هایی داشته باشند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت گفت: اگر در صورت تشدید آلودگی بنا باشد اقدام اضطراری صورت گیرد، مسئولیت با استانداری خواهد بود.
اقدامات قابل توجه و اثربخش بانک رفاه کارگران در راستای اعطای تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی در استان تهران، مورد قدردانی استانداری قرار گرفت.
مدیرعامل مترو با تاکید بر اینکه انصافا سازمان استاندارد همراهی لازم را با متروی تهران داشته است، گفت: کارشناسان اداره استاندارد تک به تک آسانسور‌ها را چک کرده و برای آن‌ها تأییدیه صادر می‌کنند که این اقدام بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ