مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار سطح زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک در ۴ استان هشدار داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
امروز برای خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی و هشدار نارنجی صادر شده است.
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به صدور هشدار زرد تندباد و گرد و خاک محلی در استان گفت: تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی در خوزستان وجود دارد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان دوباره هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران و تندباد لحظه‌ای در استان، هشدار زرد را صادر کرد.
اهواز- اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی مواج شدن شمال خلیج فارس، هشدار سطح زرد دریایی صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص مه آلودگی، کاهش دید، کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در استان، هشدارهای سطح نارنجی و زرد صادر کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه خبرداد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ دیگری از فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف در برخی نقاط همراه با رعدوبرق و مه آلودگی از پنجشنبه تا شنبه (۲۴ تا ۲۶ آذر) خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تندباد لحظه‌ای و تگرگ هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران - تندباد لحظه‌ای و تگرگ، هشدار سطح زرد را استان صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به مخاطره «سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده های جوی» در سه شهر اراک، کرج و تهران از امروز پنجشنبه ۱۷ آذر تا دوشنبه ۲۱ آذر هشدار آلودگی سطح زرد صادر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به مواج شدن شمال خلیج فارس هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت گفت: اگر در صورت تشدید آلودگی بنا باشد اقدام اضطراری صورت گیرد، مسئولیت با استانداری خواهد بود.
در مناطق مذکور رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان کهنسال را در پی دارد.
اراک- هواشناسی استان مرکزی برای روزهای پایانی هفته هشدار زرد و نارنجی و پیش بینی وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ