معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی زنگ ورزش مدارس شهر تهران در روز دوشنبه ۴ مهر، به علت آلودگی هوا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از روز یکشنبه ۱۵ مرداد شروع انتخابات با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و از روز دوشنبه ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد، پیش ثبت‌نام متقاضیان از طریق پنجرۀ واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
تیم ۱۸ نفره پارادوومیدانی ایران اگر چه در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب ۱۲ مدال شد اما نسبت به دوره گذشته این رقابت ها دو پله سقوط کرد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
کارشناس والیبال با انتقاد از شرایطی که برای تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها رقم خورد گفت: برخلاف دیگران من اعتقاد دارم جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و صرفا چند بازیکن جابجا شدند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
مربی والیبال ایران معتقد است تیم با اشتباه مکرر و بدون سیستم بازی می‌کند و از والیبال مدرن دنیا فاصله گرفته است.
احمد الغامدی، مدیرعامل باشگاه النصر عربستان، شخصا به بارسلون سفر کرده تا جلسات متعددی را در مورد نقل و انتقالات انجام دهد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: به زودی زنگ حقوق در مدارس عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
تربیت بدنی علاوه بر اینکه به عنوان یکی از ساحت‌های تربیت شناخته می‌شود با این حال محلی برای انتقال مفاهیم تمام ابعاد تربیتی است اما بیشتر مدارس با کمبود امکانات ورزشی مواجه‌اند.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
حضور کریستیانو رونالدو در عربستان زنگ خطری جدی برای ساختار ورزش ایران است.
شهروند می‌‌‌داند که سیاست در قبال ورزش و فوتبال بی‌‌‌طرف نیست و قبلا در کنار همه بی‌‌‌طرفی‌‌‌هایی که نقض کرده، بی‌‌‌طرفی در ورزش را هم نقض کرده است؛ بنابراین باید تلاش کند مانع ورود سیاستمدار به ورزش و استفاده ابزاری از آن شود. شهروند ایرانی همان کسی است که سال‌ها با پیروزی تیم‌‌‌های ملی شادمان شده است؛ اما می‌‌‌خواهد مانع بهره‌‌‌برداری سیاست از آن شود. این زنگ خطری برای سیاست است.
با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در ساعت ۱۶.۳۰ امروز، جهت تماشای این رویداد ورزشی ـ فرهنگی، زنگ آخر مدارس نوبت دوم شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.
با توجه به افزایش آلاینده‌های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۱ لغو شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ۷ میلیون دانش آموز معلم تربیت بدنی نداریم که این امر یک زنگ خطر است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: زنگ ورزش از این بعد در دوره ابتدایی دو زنگ در دو روز خواهد بود.
بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اکنون شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۳۶ و در بازه ناسالم قرار دارد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره‌ای ۴۶ میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور SpO2 نیز می‌باشد و قادر است الگو‌های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اهمیت پرداختن تمام نهادها به توسعه ورزش همگانی ابراز امیدواری کردند با بسیج عمومی در این حوزه از یک سونامی اجتماعی بزرگ در سال های آینده جلوگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ