مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان هیچ ارتباطی بین افسردگی و اضطراب و به طور کلی سرطان سینه، پروستات، کولورکتال و الکل در طی یک پیگیری تا ۲۶ سال پیدا نکردند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در سایر مناطق کشور استقرار جوی غالبا پایدار و افزایش دما در طی روز پیش‌بینی می‌شود. وزش باد گاهی شدید مهمترین پدیده جوی در قله‌ها و خط الرأس‌های مرتفع استان است.
در صورت قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان، احتمال اینکه ارلینگ هالند در رقابت برای توپ طلا از لئو مسی سبقت بگیرد، بالا خواهد رفت.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
علی شجاعی سه کارته بود و احتمال داشت آخرین بازی فصل را از دست بدهد اما از یاسر همرنگ اخطار نگرفت.
احتمال ابتلای زنان به بیماری آلزایمر، شایع‌ترین نوع زوال عقل، دو برابر مردان است. امید به زندگی بیشتر زنان عامل اصلی است، اما طول عمر به تنهایی نمی‌تواند تفاوت فاحش در خطر را توضیح دهد. هورمون ها، ژنتیک و عوامل سبک زندگی همگی توضیح‌های ممکن هستند.
داشتن فیبروم رحم یا اندومتریوز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان تخمدان را در زنان افزایش دهد، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که هیسترکتومی می‌تواند این خطر را برای زنان مبتلا به فیبروم کاهش دهد.
محققان می‌گویند انجام جراحی چاقی ممکن است به کاهش وزن کمک کند و خطر ابتلا به سرطان‌های مرتبط با چاقی را تا بیش از نصف کاهش دهد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۲ استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در ۱۳ استان هشدار داد.
ادامه این روند، احتمال ماندن سیمونه اینزاگی در رختکن اینتر برای فصل بعد را کاهش خواهد داد.
بررسی‌های دانشمندان نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در میان بازیکنان فوتبال در مقایسه با بقیه افراد بیشتر است.
پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند در معرض خطر عوارض طولانی مدت سلامتی قرار دارند، اما یک سبک زندگی سالم ممکن است از ابتلا به این عوارض پیشگیری کند.
وقتی صحبت از کاهش خطر سکته مغزی در میان زنان می‌شود، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر چه یک زن در طول زندگی اش بیشتر در معرض استروژن قرار گیرد، بهتر است.
این امکان‌وجود دارد که در این هفته لیگ برتر والیبال صدرنشین تغییر کند.
تحقیقات نشان می‌دهد انزوای اجتماعی یک عامل خطر مهم برای زوال عقل در افراد مسن است.
نتایج ضعیف لیورپول در این فصل باعث شده که بسیاری احتمال جدایی یورگن کلوپ، مربی این تیم، را جدی بدانند.
علاوه بر احتمال انتساب زمین‌لرزه‌های تاریخی ری به پهنه گسله ایوانکی، شواهد عینی از بریدگی رسوبات عهد حاضر -هولوسن- و لرزه‌زابودن این گسل، با توان لرزه‌زایی با بزرگای ۷.۵ وجود دارد.
عملکرد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زنگ خطر را برای تغییر برخی از آنها به صدا درآورده اما در صورت تغییر رویکرد و خروج از «بی تاثیر» بودن ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، ممکن است به دلیل اظهارات تندش علیه داور بازی روز گذشته رئال-خیرونا، با محرومیت بلندمدت روبرو شود.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
فردا در وزارت ورزش اسپانیا نشستی بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود و خروجی ان ممکن است اعتصاب باشگاه های لالیگا و دسته دوم اسپانیا باشد.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به احتمال رخ دادن ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد و گفت: مقصر اتفاقات احتمالی در آینده برعهده شرکت توسعه است.
نمونه‌هایی از مرکبات که به کاهش خطر ابتلا به زوال عقل کمک می‌کنند، عبارتند از: لیمو، پرتقال، گریپ فروت، لیمو ترش سبز و نارنگی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ