شفیقی معاون استانداری تهران گفت: کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی استان تهران فردا می‌بایست کاملاً خاموش باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، خودروهای پشتیبانی و فرماندهی و... از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که رونمایی شدند.
صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از ساخت شبیه ساز ناوبری شناورهای نظامی در داخل کشور با یک سوم هزینه نمونه خارجی خبر داد.
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با هدف ایمن‌سازی خودروهای امداد و موتورسیکلت‌سواران، سامانه‌های ثبت تخلف عبور از خط اضطرار در تونل توحید افزایش می‌یابد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از رونمایی سامانه‌های پیشرفته پدافندی در آینده نزدیک خبر داد.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از نصب سامانه‌های پیشرفته جنگال (جنگ الکترونیک) بر روی بالگردها و پهپادهای نیروی زمینی ارتش و تجهیز یک فروند بالگرد شینوک نزاجا به سامانه نوین اطفای حریق خبر داد.
رئیس جمهور حمایت از اتحادیه‌ها و اصناف را سیاست اصولی دولت مردمی دانست و تاکید کرد: سامانه‌های نظارتی جایگزین اتحادیه‌ها و اصناف نخواهند بود.
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: با اتصال سامانه‌های بانکی ایران و روسیه از سوئیفت بی نیاز می‌شویم.
افسر ارتش آمریکا تأکید کرد ارتش اوکراین آمادگی استفاده از سامانه‌های ضدموشکی پاتریوت را ندارد و این تجهیزات نظامی پیشرفته آسیب‌پذیری ذاتی ارتش اوکراین را رفع نخواهند کرد.
سامانه‌های نوین آبیاری امسال در سطح ۳۵ هزار هکتار از اراضی آبی کشاورزی اجرا شده است.
پس از حادثه موشکی اخیر در مناطق مرزی لهستان و اوکراین، وزیر دفاع آلمان اعلام کرد برلین به‌زودی سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت در اختیار لهستان قرار می‌دهد.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تنوع طراحی تا فناوری‌های پیشرفته سامانه های بومی قدرت نفوذ بیگانگان را کم اثر کرده و لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
وزیر دفاع اوکراین امروز اعلام کرد: اوکراین سامانه‌های پدافند هوایی «ناسامز» و «اسپاید» را از طرف نروژ، اسپانیا و ایالات متحده دریافت کرد.
منابع موثق اعلام کرده‌اند که آمریکا برای کمک به اوکراین به منظور مقابله با موشک‌های روسیه، سامانه‌های پدافند هوایی منسوخ خود موسوم به «هاوک» را به کی‌یف ارسال می‌کند. ‌
در پی تشدید تنش ها در روابط میان ریاض- واشنگتن، سناتور کریس مورفی درخواست کرد: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا به جای عربستان به اوکراین ارسال شوند.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ارتقاء سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده‌ نزدیک خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ارتقاء سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده‌ نزدیک خبر داد.
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های جدید میان برد و دوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی ملحق می‌شود.
همزمان با آغاز هفته دولت، سامانه‌های «تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» و «پرداخت لحظه‌ای (پل)» توسط رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ