مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کودتا در نیامی، شورای نظامی جدید نیجر با صدور بیانیه‌ای نسبت به هرگونه مداخله خارجی در این کشور هشدار داد و اعلام کرد در صورت مداخله نظامی نیجریه پاسخ فوری خواهد داد.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره گفت: زمانی که دو سال پیش رئیس‌جمهور شدم گفتم که نگران خشک‌شدن رودخانه کلرادو هستم، همه طوری به من نگاه می‌کردند که انگار دیوانه‌ام. موقعی هم که درباره احتمال استفاده پوتین از سلاح هسته‌ای گفتم، همین برخورد و نگاه با من داشتند؛ این تهدید (پوتین) واقعی است.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن رودها و مسیل‌ها در استان تهران از مردم خواست که تا پایان این هفته از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کرده و از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات نیز خودداری کنند.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران درباره احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های جمعه و شنبه هشدار داد.
یک زلزله شناس ترکیه‌ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
یک زلزله شناس ترکیه ای درباره احتمال وقوع زلزله ویرانگر ۱۰ ریشتری در شهر استانبول هشدار داد.
با توجه به هشدار هواشناسی استان مازندران، مبنی بر افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری، یگان حفاظت و مامورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه و شرکت‌های مجری، ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تامین و فراهم آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفا ء حریق را اندیشیده تا در صورت بروز آتش سوزی با آمادگی لازم، اقدامات بازدارنده و اطفائی را اعمال کنند.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال آغاز دور جدیدی از ترورهای سیاسی و جنگ داخلی در اراضی اشغالی هشدار داد.
اسناد تازه منتشر شده حکایت از آن دارد که دیپلمات ارشد دولت بوش پدر نسبت به جنگ روسیه با اوکراین به عنوان یک احتمال خطرناک هشدار داده بود.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
در استانبول نسبت به حضور در اماکنی مانند بی اوغلو، گالاتا، تقسیم و خیابان استقلال هشدار داده شده است. این هشدار درباره احتمال مقابله به مثل تروریست‌ها نسبت به شهروندان غربی صادر شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سوزباد در ارتفاعات استان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت ضرورت به حضور در جاده‌های کوهستانی به رانندگان توصیه می‌شود از میزان سوخت خودرو و همراه داشتن داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
کربی گفت که ما به اوکراین کمک می‌کنیم که در موضع مذاکره قدرتمندتری قرار بگیرند و تصمیم برای انجام مذاکره در دستان خود اوکراینی‌ها قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری و حداقل تا روز سه‌شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد‌های لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد. همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی بار دیگر هشدار داد که سکوهای این ورزشگاه امکان ریزش دارند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ