«کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و ... در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که اردوی تدارکاتی خود را در بوشهر برگزار کرده، با حضور در سواحل خلیج فارس، از شعار خود در حمایت از خلیج فارس رونمایی کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که اردوی تدارکاتی خود را در بوشهر برگزار کرده، با حضور در سواحل خلیج فارس، از شعار خود در حمایت از خلیج فارس رونمایی کرد.
شعار هواداران تیم ملی عربستان پس از پیروزی برابر آرژانتین در جام جهانی 2022، به شهرتی جهانی رسید.
خلیل البلوشی گزارشگر ورزشی عمانی می‌گوید تیم ملی عربستان از نظر فنی بهتر از مکزیک است و می‌تواند به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
سر دادن شعار «ایرانی با غیرت» توسط هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با ولز را مشاهده می‌کنید.
مردم کرمان با حضور در خیابان های شهر و با شعار ایران ایران، به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران پرداختند.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
فیفا تیم ملی دانمارک را از پوشیدن پیراهن تمرینی با شعار حمایت از حقوق بشر در دوره برگزاری جام جهانی 2022 به میزبانی قطر محروم کرد.
تیم ملی برای نخستین‌بار با یک برند ایرانی راهی جام‌جهانی می‌شود. این خبر زمانی خوشحال‌کننده بود که نتیجه نهایی کار هم رضایت‌بخش از آب درمی‌آمد.
آرمین سهرابیان یکی از مدافعان میانی تیم ملی به شمار می‌رود که امیدوار است شانس حضور در جام جهانی 2022 را پیدا کند.
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
شعار تیم ملی در جام جهانی قطر اعلام شد
شعار «تا پای جان، برای ایران» به عنوان شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.
با نگاهی به اسامی اعلام شده از سوی شمسایی و نگاهی به اسامی بازیکنان در دوره قبل جام ملت‌های آسیا به سادگی ادعای سرمربی تیم ملی در خصوص جوانگرایی رد خواهد شد چرا که میانگین سنی دوره قبل ۲۷/۶۴ و میانگین سنی حال حاضر ۲۷/۷۱ است.
اشتباهات متوالی پرسپولیس در نیمه دوم بحث فنی بین دو بازیکن این تیم با سابقه ملی را به همراه داشت.
مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ