مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین رابط بعد از اینکه از استقلال کنار گذاشته شد راه سوئد را پیش گرفت و پیراهن زرد رنگ دالکورد را بر تن می‌کند.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی گفت: خیلی‌ها می‌گویند قرقیزستان ضعیف است، اما اینطور نیست چرا که حدود ۶ ماه پیش با روسیه بازی کردند و تا دقایق آخر بازی یک، یک بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خوردند.
امیر قطر به عنوان نخستین رهبر خارجی که پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری قبل از پایان رسمی شمارش آراء را تبریک گفت، یک پیام سیاسی خطاب به رقیب انتخاباتی اردوغان مخابره کرد.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
یکی از نکات عجیب لیست امیر قلعه نویی برای بازی با روسیه و کنیا عدم دعوت از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که این روز‌ها ستاره بی، چون و چرای آبی‌ها به شمار می‌رود.
امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
جمیله کدیور نوشت: در شعار‌های معترضان اثری از شعار‌هایی با مضامین دینی نبود، بلکه در مواقعی تعریض به نماد‌های دینی نیز مشهود بود و این هشدار دیگری از واکنش‌ها به سوء عملکرد‌ها در این سالیان در بین طیف‌هایی از مردم است که خود را در کشور خود بی صدا دیده‌اند.
دبیر کمیته ملی المپیک امروز با تعجب درباره این موضوع که چرا حکم حبیب کاشانی در فدراسیون فوتبال امضا نمی‌شود، صحبت کرد.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمترین فایده انتشار آرای قضایی اعدام‌های اخیر آنست که به تکالیف قانونی عمل شده است در این صورت است که قوه قضائیه با اعتماد به نفس سازمانی می‌تواند از خرد جمعی و انرژی علمی وتخصصی ملی بهره گیرد
در روزهای آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال داور دربی اعلام خواهد شد.
یکی از موضوعات سوال برانگیز جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، نحوه شمارش آرای نمایندگان مجلس بود؛ آرایی که جلوی دوربین‌ها شمرده شد.
اینکه دولت سیزدهم قادر نیست در اعتراضات کنونی نقش اساسی ایفا کند، چندان دور از انتظار نیست. این دولت با رأی قابل‌پیش‌بینی و بی‌اعتنا به سلیقه‌ها و نگرش‌های متفاوت مردم روی کار آمده است.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید چرا با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی در بازی با استقلال از روی نیمکت تکان نخورد، یک جلسه محرومیت در نظر گرفتند؟
دو بازیکن ملی‌پوش پرسپوليس بعد از جدال با مس رفسنجان، جدا از سایر بازیکنان آزادی را ترک کردند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در شرایطی شب گذشته از غفلت رقبای خود استفاده کردند و به صدر تکیه زدند که این مهم با ثبت یک پیروزی درخشان و معنی‌دار به دست آمد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بابت احتمال مصدومیت دوباره این بازیکن در جدال مقابل سنگال که حریفی فیزیکی محسوب می‌شد، ترجیح داد به امیری استراحت بدهد
این عوارض را نمی‌توان نادیده گرفت و با کرامت انسانی در تضاد ندانست. اینکه مردم با انواع مشوق‌ها و با تبلیغات بسیار پرسروصدا به عزیمت به مرز‌ها تشویق شوند و در آنجا با انواع و اقسام مشکلات و سرگردانی‌ها مواجه شوند بطوری که بدبینی نسبت به همه‌چیز تمام وجودشان را پر کند، با هیچ منطق و تدبیری منطبق نیست.
از ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ شمسی به مدت یک ماه «مبادله بزرگ اسرای ایران و عراق» انجام شد و حدود ۳۸ هزار ایرانی به کشور بازگشتند. در مقابل ۴۰ هزار عراقی هم بودند که موقع تبادل اسرا وضعیت‌شان این‌طوری بود: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفرشان به‌صورت رسمی و کتبی به صلیب سرخ اعلام کردند که به کشورشان بازنمی‌گردند. ۳ هزار نفر هم اعلام نکردند که بازنمی‌گردند، ولی باز‌نگشتند.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.
وزیر اقتصاد دولت روحانی می‌گوید: برای من تنها چیزی که حیثیتی شده بود توسعه بازار بود که موفق هم شدم. در سال ۹۹ درفروردین ماه بازارگردان ۱۷۵ تا داشتند، در ادامه با اجرای آن به ۵۳۰ افزایش یافت و این افتخار من است. عرضه اولی‌ها که در سال ۹۷ که شروع کار من بود چقدر بود و بعد به ۵ و نیم میلیون نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ