محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایفئوما اونومونو، مهاجم نیجریه، می‌گوید آن‌ها با امکاناتی که غیرقابل قبول است برای جام جهانی 2023 آماده شدند.
آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانسته و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.
مدافع ملی پوش تراکتور گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ام و می‌خواهم روند خوبم را ادامه دهم.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
به احتمال زیاد، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف تراشه A ۱۷ که در انحصار آن‌ها باقی خواهد ماند، عملکرد بهتری ارائه می‌کنند.
اولین مرکز غربالگری در شهرستان‌ها برای فوتبالیست‌های لیگ دو و پایین‌تر در اهواز راه‌اندازی شد.
مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای برگزاری جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس بازدید کردند.
رییس فدراسیون فوتبال از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد و در حاشیه جمله عجیبی را خطاب به حسن یزدانی گفت.
امکانات دستگاه خودپرداز یا ATM چیست؟
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
پیشکسوت فوتبال می‌گوید امیر قلعه‌نویی بیش از هر چیز به حمایت ‌و زمان نیاز دارد.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
سر جیم راتکلیف، میلیارد انگلیسی که به دنبال خرید منچستر یونایتد است، یک کشتی تفریحی با امکانات عجیب و غریب دارد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: مربیان ایرانی با امکاناتی که به خارجی ها داده می شود بهتر نتیجه می گیرند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.
اولیویه ژیرو، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
هنوز مشخص نیست که هزینه و مخارج سنگین برگزاری چنین اردویی ، با باشگاه پرسپولیس است یا آنها تقاضا دارند که رایگان از امکانات این باشگاه های اماراتی استفاده کنند؟!
در دیدار وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل کشور قطر فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در بازی‌های جام جهانی مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی دولت با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خوی، گفت: امکانات وزارت کشور، وزارت بهداشت، هلال احمر و نیروهای مردمی، انتظامی و نظامی برای کمک بسیج شده است.
کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها و ... را در اختیار آنها قرار ‌دهد.
اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها، دسترسی به سامانه جامع زیارت ائمه معصومین و… را در اختیار عاشقان امام حسین (ع) قرار ‌دهد.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ