تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که اردوی تدارکاتی خود را در بوشهر برگزار کرده، با حضور در سواحل خلیج فارس، از شعار خود در حمایت از خلیج فارس رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
اعضای تیم ملی فوتبال روی حمایت اندک ایرانی‌های مقیم بیشکک حساب کرده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که اردوی تدارکاتی خود را در بوشهر برگزار کرده، با حضور در سواحل خلیج فارس، از شعار خود در حمایت از خلیج فارس رونمایی کرد.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال آمریکا که روز گذشته برای مشاهده بازی تیم کشورشان با تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه الثمامه دوحه آمده بودند، از ملت فلسطین حمایت کردند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
مردم کرمان با حضور در خیابان های شهر و با شعار ایران ایران، به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران پرداختند.
تصاویری از اجتماع امشب ایرانیان در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با درج مطالب ضد ملی، از تیم فوتبال انگلیس حمایت و آرزوی ناکامی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کرده بود، بلافاصله شب گذشته و پس از بررسی جوانب ماجرا و صحت سنجی اقدامات انجام شده منتسب به آن در فضای مجازی، با دستور قضایی پلمب شد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
در آستانه نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نورافشانی و ویدیو مپینگ چند بعدی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند
جام جهانی فوتبال را فرصتی برای ارتقای نام کشور قرار دهیم
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
باشگاه پیکان با انتشار متنی به حمایت از تیم ملی فوتبال پرداخت و ابراز امیدواری کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.
باشگاه پیکان با انتشار متنی به حمایت از تیم ملی فوتبال پرداخت و ابراز امیدواری کرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ