دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماست حاوی آب است که البته خیلی‌ها راغب به مصرف آن نیستند. این در حالی است که این مایع حاوی پروتئین، ویتامین ب ۱۲ و فسفر است. پس ماست را با آب موجود در آن مخلوط کنید و از حرارت دادن آن با غذا‌ها نیز اجتناب نمایید، چون باکتری‌های مفید موجود در آن، در اثر حرارت از بین می‌روند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در این الحاق‌هایی که انجام می‌دادیم یک کامنت گذاشته بودند که حالا مردم معیشت ندارند شما دم از ناو و موشک می زنید، گفت: اگر ناو و موشک‌ نباشد معیشتی وجود ندارد.
مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهاد‌هایی تکلیف دارند را قانون مشخص می‌کند. حالا اگر کسی این حق را تضعیف کرد و مجرم شناخته شد باید ببینیم در چه رده‌هایی است. آیا متخلف است یا مجرم؟ آیا به صورت شبکه‌ای و سازمان‌دهی شده این کار‌ها را می‌کند؟ میزان جرم‌انگاری‌های این‌ها با هم فرق می‌کند. الان سطح‌بندی جرم‌انگاری‌ها ضعیف است.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: کسانی که این خدمات را در داخل کشور به گردشگران خارجی می‌دهند تا زمانی که سکو‌های داخلی ما عمومیت پیدا می‌کند- که ما دعا می‌کنیم این اتفاق بیفتد و وزیر ارتباطات هم روز گذشته در شورای‌عالی فضای مجازی گزارش خوبی دادند- باید بتوانند این خدمات را ادامه دهند؛ چون نباید گردشگری ما دچار مخاطره شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
موسی پور گفت: با اعلام رسمی از سرگیری روابط سیاسی دو کشور، یک سناریو را بررسی و فرض می‌کنیم که راه برای بخش خصوصی و تجارت دو کشور فراهم می‌شود. فراموش نکنیم که تجار در همه جای جهان به دنبال فرصت‌های تجاری نو و بکر هستند و به طور حتم همین حالا در عربستان هم تجار قوی آن کشور به دنبال فرصت‌های تجاری ناب در ایران هستند و این، نگاه حرفه‌ای در تجارت است.
اگر متوجه شده‌اید که اغلب اوقات بی‌دلیل می‌خندید، ممکن است این موضوع برایتان ناخوشایند باشد و بخواهید بدانید که چرا دچار این حالت می‌شوید و یا اینکه آیا این یک اختلال است و اگر هست، نام آن چیست؟
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از مسئولان و مدیران باشگاه خواست همین امروز به کمک تیم بیایند.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، می‌گوید بازیکنان این تیم باید از شکست برابر الهلال درس بگیرند.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
زارع‌پور وزیر ارتباطات گفت: بخشی از محدودیت‌ها در پلتفرم‌ها در یک الی دو دهه گذشته اعمال شده که حالا شاید دلایل این محدودیت از بین رفته و قابل بازنگری باشد
«ما برای تولید پول و اشتغال در کشورمان سراغ کار‌ها و تجارت‌هایی رفته‌ایم که نیاز مبرمی به آب دارند. این مسئله باعث شده تا با کمبود شدید آب رو به رو شویم در صورتی که کشور ما باید به سمت طراحی اقتصادی برود که آب محور نباشد. ما باید اقتصادی را در ایران تعریف می‌کردیم که چشمش به آسمان نباشد، در اصل اشتباه راهبردی مسئولان در حوزه بود.»
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بسیاری از کاندیدا‌های مجلس نه وظایف نمایندگی را می‌دانند و نه از امکانات کشور اطلاع دارند. حتی دولت‌ها هم انتظارات را بالا می‌برند. گفتیم آقایان قول ندهید سالی یک میلیون مسکن می‌سازیم! امکانات کشور را در نظر بگیرید، گفتند حالا به جای سالی یک میلیون در طی ۴ سال، ۴ میلیون مسکن می‌سازیم.
زلاتکو دالیچ بعد از شکست مقابل آرژانتین و ناکامی در صعود به فینال جام جهانی گفت تیمش نباید از نظر روانی شکست را می‌پذیرفت و حالا باید برای بازی رده‌بندی آماده شود.
سایت فیفا مصاحبه مفصلی با مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم ملی انجام داده است.
ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، مدعی شد هدف این تیم فتح لیگ اروپا خواهد بود.
رهبر کره شمالی در حالی که می‌خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می‌کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام‌ترین دیکتاتور‌های جهان شوکه شده است.
صد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با ایران، حالا اوضاع کاملا متفاوت است.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید از فردا به آنالیز مصر خواهند پرداخت تا بار دیگر مردم ایران را خوشحال کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در گذشته سیم خاردار وارد می‌کردیم، اما حالا پهپاد صادر می‌کنیم؛ بدون شک این مسیر با ایجاد ارتباط بین بخش‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان، طی شده است.
باشگاه ذوب‌آهن در تاریخ 15 تیر ماه از تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده بود و حالا اعلام کرده است که از پرسپولیس شکایت می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ