سر دادن شعار «ایرانی با غیرت» توسط هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با ولز را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش ایرانی فاینورد در گلزنی مقابل بنفیکا و پُرگل‌تر کردن پیروزی تیمش بدشانس بود.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
سید حسن خمینی گفت: از دل اینکه بدانیم غیر خدا تأثیرگذار نیست، نفی استکبار در می آید و لذا جمهوری اسلامی از روز اول مقابل استکبار ایستاده است. پیام انقلاب ایران در ذاتش نفی در قدرت غیر الهی است. شعار نه شرقی، نه غربی همزمان با استقلال، آزدی و جمهوری اسلامی وجود داشته است. ما می توانیم و عشق به مردم زاییده خداباوری شما است.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب نخستین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.
ستاره ایرانی پورتو در بازگشت به میادین دوباره در پیروزی تیمش برای رسیدن به قهرمانی گلزنی کرد.
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
ما چیزی به غیر از هم نداریم... امسال نیز به آخرین دقایقش رسید؛ سالی که ما مردم ایران، بسیار عزیزان‌مان را جوانان زیباروی و شجاع‌مان را از دست دادیم و بر مزار آنان اشک، باران شد و موی‌‌ به نشانه سوگ بریدیم و اما عهد بستیم دست همدیگر را رها نکنیم برای ایران آباد... ما، مردمِ ایران، نجیب و ریشه‌دار در تاریخ، روزهای بی‌قرار بسیار پشت‌سر گذاشته‌ایم و گرچه امروز هنوز بی‌قراریم، ولیکن «فرهاد این افسانه بی‌شیرین نخواهد ماند. قطعه «روزهای بی‌قرار» هدیه‌ای تقدیم از فرزند کوچک ایران به مردم بزرگ کشورم.
موضوعی که داستان فرهاد مجیدی در عصر مربیگری‌اش را جذاب‌تر می‌کند، ریسک‌پذیری این مربی جوان است؛ به طوری که شاید بتوان در بین مربیان نوظهور ایرانی، او را شجاع‌ترین مربی کنونی توصیف کرد
کمتر رقابتی مثل لیگ برتر فوتبال ایران سراغ دارید که با این تنش و حساسیت همراه باشد.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره مشکلات این تیم در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم ارائه داد.
حضور علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده در تیم اتحاد کلبا منتفی شد.
در حالی که باشگاه شارلوا بلژیک از عدم فروش علی قلی زاده با پیشنهاد ۷ میلیون یورویی پشیمان است، از ترکیه، ایران و یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان مقصد این بازیکن ایرانی یاد می‌شود.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
نمایش قلی‌زاده در ترکیب این فصل شارلروا کاری کرد تا او به مرور زمان جایگاهش در ترکیب این تیم را از دست بدهد.
روزنامه الخلیج امارات نوشته است که فرهاد مجیدی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، دو مهاجم را جذب کند.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا برای تقویت خط حمله تیمش مهاجمانی از ایران و آفریقا را زیر نظر گرفته است.
سرمربی اتحاد کلباء امارات برای پر کردن مهاجم سرشناس تیمش از بین یک مهاجم ایرانی و آفریقایی دست به انتخاب می‌زند.
قهرمان ایرانی مسترالمپیا پست جدیدی منتشر کرد.
گلزنی در یک جام برای ستاره ایرانی پورتو باقی مانده بود که جمعه شب این طلسم شکسته شد.
فرهاد خیلی راحت از استقلال گذشت تا هم آرامش داشته باشد و هم درآمدی چند برابری. او این روز‌ها در امارات با تیمش خوب نتیجه می‌گیرد و آنطور که مشخص است قصد ندارد حرفه مربیگری خود را فعلا در جایی غیر از امارات ادامه بدهد.
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور شده و به‌نظر قصدی هم برای بازگشت ندارد، شرایط فوتبال ایران را راضی‌کننده نمی‌بیند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ