ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس در نیمه اول بازی امشب مقابل اودینزه سه گل به این تیم زد تا نشان دهد با توپ پر وارد فصل جدید شده است.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بلژیک، سه تیم مدعی قهرمانی بودند و در نهایت با رقم خوردن اتفاقاتی دراماتیک، این رویال آنتورپ بود که جام را از آن خود کرد.
مسئولان سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان اصفهان به کمیته اخلاق احضار شدند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
ستاره تکنیکی اسبق پرسپوليس مدعی است که سه هفته پرماجرا در انتظار این تیم است اما برخی اتفاقات علیه مسیر آنها در جریان است.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
محمد محبی می‌گوید بعد از مصدومیتی که از ناحیه کمر داشته، به شرایط ایده‌آلی رسیده است.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد. جایی که پرسپولیس و استقلال برای ماندن در کنار سپاهان به سه امتیاز دیدارهای خود نیاز دارند.
رقابت‌های لیگ برتر جوانان با برتری پرسپولیس در دربی و برد تیم کیا جذاب‌تر شده است.
جواد نکونام در چهار بازی برابر سه مدعی همیشگی فوتبال ایران، هشت امتیاز گرفته است.
تیم پاس گرگان موفق شد در سه ست متوالی شهرداری ارومیه را شکست دهد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
تراکتور با توجه به خارجی‌های فعلی که عملکرد خوبی داشتند، توان جذب بیش از یک بازیکن غیر ایرانی را ندارد. سهمیه آسیایی تراکتور هم با هافبک عراقی پر شده است.
مجتبی حسینی با برد مقابل سپاهان یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود و تیمش ثبت کرد؛ متوقف کردن سه مدعی قهرمانی لیگ برتر.
پیروزی شش گله مقابل ایران نشان داد که انگلیس با توپ پر وارد جام جهانی شده است.
فرناندو هیه‌رو از اینکه سه روز مانده به جام جهانی 2018 جانشین جولن لوپتگی شد، پشیمان نیست. او اسپانیا را مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هم می داند.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان شده است و در ۱۶ مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.
فابیو کاناوارو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که رقابت اصلی برای قهرمانی این فصل لیگ ایتالیا بین سه تیم اینتر، میلان و رم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ