قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت:سازمان بازرسی کل کشور با ورود به موضوعات کلان محور به دنبال آن است که بازرسی های کارآمد، موثر، اثربخش و فراگیری را در دستور کار قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای دستورالعمل و سقف بودجه باشگاه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به باشگاه ابلاغ کرد.
ری-قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور بوی نامطبوع زباله های تهران را از مهمترین معضلات بخش کهریزک دانست.
تهران- استاندار تهران ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت بنگاه های غیرمجاز گفت: سازمان‌های بازرسی، شهرداری‌ها و سازمان‌های تأمین‌کننده زیرساخت‌ها نسبت به شناسایی خانه‌های خالی تمرکز کنند.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: رده های بازرسی کارآمد و اثرگذار به تنهایی می توانند عامل تحرک، تحول و پویایی در مجموعه فراجا باشند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: صداقت و راستگویی، مامن و پناهگاه بودن کارکنان، قاطعیت، چابک و به هنگام بودن از جمله ویژگی های خاصی است که در بازرسی بایستی مورد اهتمام و اولویت قرار بگیرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج و در پی اظهارات اخیر نایب رئیس این فدراسیون، بررسی و بازرسی های لازم بر اساس اسناد و مدارک موجود آغاز شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، گفت: عفو مقام معظم رهبری پدرانه و از موضع قدرت و انسجام بخش بود و توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم را خنثی کرد.
رسانه های آمریکا از بازرسی منزل مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و کشف یک سند محرمانه طی آن خبر دادند.
بازرسی های میدانی بانک مرکزی از شعب بانکی در زمینه رعایت ضوابط این بانک در مورد نرخ سود سپرده های بانکی از روز گذشته آغاز و اقدامات تنبیهی لازم در مورد بانکها و شعبه های متخلف انجام شد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواست‌های مردمی خبر داد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:از این پس اصل بر عادی بودن نامه‌های سازمان بازرسی است.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی بر خلاف قانون در اجرای حساب واحد خزانه کوتاهی می‌کنند، لازم است دستگاه های نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کنند.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور، از ورود این سازمان به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی خبر داد.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع واردات غیرقانونی یونیت های دندانپزشکی خبرداد.
علی اکبر صفایی، شفاف سازی در عملکرد تمامی واحدها را بهترین روش برای مقابله با کاهش تخلفات و جرایم و ارتقای سلامت اداری دانست و بر نقش مؤثر آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب سازمان تاکید کرد.
رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت که با تصویب مجمع صندوق‌های دارا و پالایش یکم، اساسنامه جدید آن‌ها مصوب شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه روش‌های گذشته در حوزه نظارت و بازرسی پاسخ‌گوی وضع فعلی نیست، گفت: هدف از نظارت‌ها مچ‌گیری نیست.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: کشتی‌های ناویستار، پولارنت و روجن حامل محموله ذرت از بنادر دریای سیاه خارج شدند و قرار است از سوی هیئتی از مرکز هماهنگی مشترک در استانبول مورد بازرسی قرار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ