با توجه به اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی بر خلاف قانون در اجرای حساب واحد خزانه کوتاهی می‌کنند، لازم است دستگاه های نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مشاوره‌ای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی تاکید کرد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
در روز‌های اخیر ترکیب «آزادی‌مشروع» نُقل اخبار حوزه حقوق و قضا بود و مقامات حکومتی در صحبت‌های خود به مناسبت هفته قوه قضائیه بر لزوم رعایت این حق و وظیفه دستگاه قضایی در پاسداری از آن تاکید کردند. اما آیا میان واژه «آزادی» و ترکیب «آزادی مشروع» توافق معنا وجود دارد یا خیر؟
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه در هر لحظه‌ای وجود دارد، باید همواره برای مقابله با مخاطرات شیمیایی، آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: باید بین مدیران خوزستان توافق و وحدت‌نظر وجود داشته باشد تا با تعامل، تعاون و همکاری در همه حوزه‌ها، موانع رشد تولید حدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
اهواز - تالاب بامدژ به عنوان نزدیک ترین تالاب به مرکز استان خوزستان با وجود بارندگی‌های مطلوب چند مدت اخیر استان، هنوز از شرایط ایده آلی فاصله گرفته است.
۱۸ میلیون اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد که بیش از نیمی از آن دارای تداخلات و مشکلات اراضی بین دولت و اشخاص است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: باید هزینه‌های جرم در جامعه افزایش یابد؛ تا افراد از فکر ورود به جرم منصرف شوند.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: مسئولان امر در خوزستان از ورود گندم های وارداتی بی کیفیت به سیلوهای استان جلوگیری کنند.
میامی- امام جمعه میامی بابیان اینکه از دادگستری توقع می‌رود با سوداگران قاچاق چوب تاغ در میامی به طور جد برخورد کند، گفت: طبیعت خوب نیازمند همراهی مردم و ارگان ها است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم ورود در فاز تهاجمی در جنگ رسانه‌ای تأکید کرد.
علی‌اکبر نژادعلی با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت در کشور گفت: تنها در روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) و در سردترین شرایط آب و هوایی امسال، ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد.
رئیس رسانه ملی با اشاره بر لزوم هوشیاری در فتنه‌های اخیر نیز گفت: رسانه‌ملی با فتنه‌های دشمنانی روبه‌روست که اجازه بیان حقیقت را نمی‌دهند و ورود صداوسیما با بنیه قوی است که فتنه‌ها را خنثی می‌کند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس ضمن اشاره به بهانه تراشی بانکها در تسهیلات دهی به تولید، گفت: مجلس در صورت لزوم پیگیر چرایی بهانه تراشی در اعطای تسهیلات به بخش مولد خواهد بود.
گمرک ایران چگونگی ورود و اظهار و تشریفات گمرکی و ترخیص شمش طلا، نقره و پلاتین را ابلاغ کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
اهواز - خوزستان با وجود داشتن شرایط بسیار سخت در زمینه تامین آب کشاورزی و خشکسالی در سال جاری ولی امسال نخلداران استان موفق به افزایش تولید خرما شدند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ