قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل موج گسترده مهاجرت پزشکان در همین دو مورد، یعنی احترام اجتماعی و وضع اقتصادی خلاصه می‌شود.
دستیار دبیرکل سازمان ملل نسبت به طولانی شدن جنگ در سودان هشدار داد.
سازمان بهداشت جهانی در گزارشی می‌گوید یک مرد ۲۸ ساله در امارات به ویروس MERS-CoV مبتلا شده است و کشور‌ها باید مراقب باشند.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.
سازمان راهداری با پیش‌بینی تغییرات جوی جاده‌ها و هشدار طوفان شن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه، از کاربران جاده خواست تا احتیاط لازم را داشته باشند.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
تیم های لیگ برتری تا بیستم تیرماه فرصت دارند، آمادگی خود را برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اعلام کنند.
طبق این هشدار از روز شنبه ۱۰ تیر تا دوشنبه ۱۲ تیر افزایش گرادیان فشاری و تغییر توده هوا و به تبع آن وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
سازمان لیگ قصد ایجاد تعویق در مراسم قرعه کشی بازی های لیگ برتر و هم چنین شروع این بازی ها را ندارد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره جدید ۲۲۰ نامه هشداری به مسئولین درباره وضعیت انبارهای اموال تملیکی ارسال شده و برای بیش از ۲۰ نفر تشکیل پرونده شده است.
بنابر اعلام سازمان دامپزشکی، تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار می‌کنند، در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
سازمان هواشناسی با صدور ۲ هشدار زردنگ درخصوص رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک در استان‌های مختلف کشور از امروز تا یکشنبه آینده هشدار داد.
کمیته تحقیق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد درباره طرح این رژیم در راستای الحاق کرانه‌باختری هشدار داد.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه هشداری خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، تاکید کرد تا بر اساس قانون هرچه سریع‌تر اموال مازاد خود را واگذار کنند.
در ارتباط با مصوبه غیرقانونی کمیسیون ماده ۵ شهر تهران برای احداث هتل ۳۰ طبقه واقع در ولنجک، سازمان بازرسی طی نامه هشداری به وزیر راه و شهرسازی خواستار ابطال مصوبه مزبور شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
سازمان بازرسی کل کشور در راستای رعایت حقوق عامه در نامه‌ای هشداری به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت به نرخ‌های اعلامی شد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نسبت به رفتارهای خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت به راه آهن هشدارهایی داده شد.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ