رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران برای صادرات رادیوداروها و تجارب هسته‌ای به ترکیه آمادگی دارد.
زیمبابوه به دنبال راه اندازی خط تولید تراکتور است و در این راستا صنعتگران ایران برای این همکاری اعلام آمادگی کردند.
ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور، با اشاره به جایگاه دوازدهم ایران در راندمان تولید برق به تابناک گفت: در حال حاضر آمادگی نیروگاه‌های حرارتی برای تأمین برق تابستان به بالای 98 درصد رسیده است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهدید زمان نمی‌شناسد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ۲۴ ساعته آمادگی دارد در مقابل هر گونه تهدید بایستد و هرگونه تهدید را خنثی کند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: ما ظرفیت بالایی در صنایع دانش بنیان دارد و برای همکاری و ترویج خانه‌های فناوری و دانش بنیان در سطح کشورهای عضو شانگهای آمادگی داریم.
تراکتورسازی ایران آمادگی راه اندازی خط تولید تراکتورهای ایرانی در زیمباوه را دارد.
نام نویسی تنیسورهای کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز در حالی ادامه دارد که تاکنون ۲۳۳ نفر از کشورهای مختلف اقدام به نام نویسی کرده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیسی از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گشایش بازارچه مرزی «پیشین - مند» آمادگی دارد.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایران آمادگی دارد که به تعهدات برجامی بازگردد و تاکنون بسیاری از معضلاتی که در مذاکرات بوده، حل شده و تنها مسئله پادمان باقی مانده است.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ایران برای تامین فناوری معدنی مورد نیاز ونزوئلا آمادگی دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ارسال پیام ایران به آمریکا از مسیر اتحادیه اروپا گفت: جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی دارد.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران برای توسعه همه جانبه همکاری با دولت جدید اسلوونی آمادگی دارد.
وزیر امور خارجه گفت: در پرتو توافق هسته‌ای باید تحریم‌های یکجانبه علیه ایران برطرف شده و پرونده اتهامی هسته‌ای ایران در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای بسته شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران با داشتن موقعیت مناسب ترانزیتی و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های گوناگون آمادگی کامل خود را برای تسهیل تجارت کالا و خدمات به دیگر مناطق جغرافیائی اعلام می کند.
سردار حسین اشتری گفت: ما در کشور عراق حضور نداریم، اما پیشنهادات و نظراتمان را به آنان گفتیم و اگر هم کمکی از ما بخواهند ما آمادگی داریم که در این زمینه ورود کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ایران آمادگی سوآپ حداکثری گاز را دارد، گفت: تا پایان امسال ظرفیت تولید نفت به روزانه بیش از ۴ میلیون بشکه می‌رسد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران آمادگی دارد به عنوان یک کشور در حال توسعه ترانزیت در کنار سایر کشورهای ترانزیت منطقه، نیازهای ترانزیتی ۸ کشور محصور در خشکی منطقه را برآورده سازد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران تاکید دارد که شاگردانش در شرایطی متفاوت از مسابقات جهانی به سر می‌برند و آمادگی لازم برای مدال‌آوری در بازی‌های اسلامی را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ