سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی بالای تیمش برای کسب بهترین نتیجه در جام بین قاره‌ای خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنده دو گرند‌اسلم در مورد صحبت‌های الکساندر زورف آلمانی که به او توصیه‌هایی برای شکست دادن دنیل مدودف کرده است، اظهارنظر کرد.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند موارد اختلافی از جمله مصوبه کنکور ۱۴۰۳ در کمیسیون مشترک شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی بررسی و مرتفع شود.
هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.
رئیس جمهور بلاروس ابراز اطمینان کرد که تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی مستقر در خاک این کشور، هرگز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
تاکنون ۱۵ نفر فوت کردند که این آمار به تفکیک استان‌ها بدین ترتیب است؛ ۷ نفر در تبریز، ۴ نفر در تهران، ۲ نفر در همدان، ۱ نفر در ارومیه و ۱ نفر در قزوین.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون ۵۴ مورد قطع عضو ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در کشور رخ داده است.
افشای موارد اختلاف فدراسیون با سانچز از سوی تاج
رییس آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و سرخک با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ موارد سرخک در کشور افزایشی بوده است، گفت: با اینکه در ایران سرخک را حذف کرده‌ایم، اما ژنوتایپ‌های جدید آن از برخی کشور‌هایی همسایه مانند افغانستان و پاکستان وارد کشور ما می‌شوند.
خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، برای دومین بار در یک ماه اخیر اظهاراتی تند علیه باشگاه رئال مادرید مطرح کرد.
موارد مطروحه برای جلسه فردای هیئت رئیسه مشخص شد که بررسی وضعیت نیمکت تیم ملی یکی از آن‌ موارد است.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما اعلام کنند تا نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آن اقدام کنیم.
موارد جدید آنفلوآنزا کاهشی است
مهاجم باتجربه تیم ملی فرانسه اعتراف کرد تحت تاثیر قدرت مراکش قرار گرفته است.
گاهی بر اساس شرایط و در راستای حفظ سلامت اهداکننده و گیرنده خون و فرآورده‌های خونی، برخی افراد از اهدای خون به صورت دائم یا موقت معاف می‌شوند.
بر اساس آیین نامه اجرایی تصویب شده از سوی هیات وزیران در مورد جزئیات رفع تعهدات ارزی، فهرست موارد مشمول معافیت از تعهدات صادراتی تعیین شد.
محققان دریافتند، مصرف کنندگانی که دچار نارسایی قلبی شده‌اند، نسبت به افرادی که از متامفتامین استفاده نمی‌کنند، علاوه بر بستری طولانی‌تر و بستری شدن مجدد در بیمارستان، بیماری شدیدتری هم داشته‌اند.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها با تاکید بر اینکه هیچ دلیلی بر عدم برگزاری انتخابات نیست، گفت: اگر مجمعی تشکیل نشده به دلیل موارد قانونی و حقوقی بوده وگرنه وزارت دخل و تصرفی ندارد.
منابع لبنانی از موارد جدید ابتلا به وبا در این کشور خبر دادند.
افراد برای خروج از مرز‌های کشور نیازمند مدارکی هستند از‌جمله گذرنامه که این گذرنامه در‌واقع اجازه خروج آن‌ها از کشور به شمار می‌رود. در این مورد ماده ۲ قانون گذرنامه این‌چنین مقرر می‌کند: «اتباع ایران برای خروج از کشور و یا اقامت در خارج و یا مسافرت از خارج به ایران باید تحصیل گذرنامه نمایند. صدور گذرنامه منوط به ارائه اسنادی است که هویت و تابعیت ایرانی تقاضاکننده را ثابت نماید».
سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: در مورد مربیان اروپایی به این باور رسیده‌ام که آن‌ها دنبال تکنیک و تاکتیک نیستند بلکه از نظر احساسی به بازیکنان نزدیک می‌شوند.
هفت کشور از قدرتمندترین کشور‌های جهان در آخرین تلاش خود برای مهار بخش حیاتی انرژی روسیه تاکتیک کنترل قیمت را مورد استفاده قرار می‌دهند. اثربخشی این تاکتیک مورد بحث و مناقشه است و برخی از اقتصاددانان نگران هستند که این اقدام ممکن است پیامد‌های و وخیمی به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ