مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دودابی‌نژاد با اشاره به تلاش بی‌وقفه ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق برای تأمین انرژی مورد نیاز تابستانه مشترکان، گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه‌های حرارتی از مرز ۹۸ درصد عبور کرده است.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمادگی کامل صنعت برق برای تامین حداکثری برق مشترکان افزود: با هر درجه افزایش دما در فصل تابستان شاهد افزایش ۱۸۰۰ مگاواتی مصرف برق کشور هستیم.
دبیر انجمن سیمان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تولید سیمان و ۳.۲ درصدی کلینکر، بر آمادگی کامل این صنعت برای تامین سیمان مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این سازمان برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در کشور برای استقرار سرمایه گذاران چینی خبر داد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه این آمادگی را دارد که هم در قالب صندوق پروژه و هم در قالب ابزارهای مختلف بدهی در کمترین زمان ابزارها را در اختیار صنعت برق قرار بدهد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
رئیس کمیته ملی امور اسرای دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز یکشنبه از آمادگی برای مبادله همه اسیران در صورت آمادگی طرف مقابل خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسند.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، آمادگی برای تولید پایدار و تامین برق مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی برشمرد.
تنها طی چند ساعت ناامنی و حملات موشکی مقاومت در فلسطین اشغالی، تحولات روی دور تند قرار گرفت؛ صنعت گردشگری به کما رفت؛ شهرک‌های اشغالی خالی از سکنه شده‌اند.
تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
ایران‌خودرو به نمایندگی از صنعت خودرو به لحاظ تولید و عرضه فناوری‌های خودرو برقی پیشرو است و در صورت دریافت گواهینامه‌های صادراتی (Export Licenses) برای تارا برقی، قابلیت فروش این خودرو در خارج کشور وجود دارد بنابراین رفع موانع عرضه خودرو برقی، حرکتی رو به جلو برای صنعت خودرو بوده که حمایت ملی و فرادستگاهی را می‌طلبد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
مدیرعامل سازمان بنادراعلام آمادگی کرده است که با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور را جذب کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۹ اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ایران برای تامین فناوری معدنی مورد نیاز ونزوئلا آمادگی دارد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آماده تحویل ۱۰ هزار خودرو با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان هستیم.
در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از آمادگی این مجتمع عظیم صنعتی برای تولید محصولات مورد نیاز پروژه های ساخت مسکن خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت مس از جمله صنایع استراتژیک کشور به شمار می‌رود و آمادگی داریم به سهم خود از اقدامات توسعه‌ای در این صنعت حمایت کنیم.
البته این بدان معنا نیست که حقوق کلیه کارکنان دولتی دارای قرارداد کارگری به میزان ۵۷ درصد افزایش می‌یابد. در واقع حداقل دستمزد به این میزان رشد می‌کند و  سایر سطوح دستمزدی نیز باید منتظر افزایش ۳۸ درصدی باشند. در چنین شرایطی نباید حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار کمتر از پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان در نظر گرفته شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی و تولید مشترک در بلاروس خبر داد و گفت: موضوع پیوستن ایران به اورآسیا مساله مهمی است که به محض تحقق آن، ظرفیت‌های جدیدی برای تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ