تیم ملی ایران در این دوره با تیم‌‌های ملی نیکاراگوئه و تونس دیدار خواهد کرد تا به لیست نهایی حاضر در جام‌جهانی برسد. کریمی اگر آمادگی بدنی مناسبی داشته باشد، بدلیل سبک بازی متفاوت خود می‌تواند در لیست نهایی قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل استانبول اسپور حضور دارند.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل گالاتاسرای حضور دارد.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
علی کریمی کلاهبرداری از خواهرش را تکذیب نکرد
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل آنکاراگوچو دیده می‌شود.
هافبک ایرانی کایسری اسپور در جمع دانش‌آموزان ترکیه‌ای حضور یافت و برای آنها سخنرانی کرد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور شانس دعوت شدن به تیم ملی ندارد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور آماده حضور در ترکیب این تیم است.
لیست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی تصمیم گرفت بار دیگر کاپیتان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دعوت کند.
هافبک ایرانی کایسری اسپور آمادگی بالایی در تمرینات این تیم دارد.
علی کریمی هافبک ملی‌پوش تیم ملی ایران و بازیکن تیم کایسری اسپور ترکیه ، بین کودکان مناطق زلزله‌زده ترکیه حضور یافت و سعی کرد آنها را برای لحظاتی خوشحال کند
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
کایسری اسپور با یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود بازی مقابل بشیکتاش را آغاز می‌کند.
علی کریمی اعلام کرد که فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان برای چندمین بار به سوژه انتقادات یک برنامه خبری تبدیل شد.
ستاره سابق استقلال با رهایی کامل از بند مصدومیت بار دیگر به ترکیب کایسری‌اسپور اضافه شده است.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
علی کریمی برای دومین بار به شایعه پلمب خانه ویلایی‌اش در لواسان واکنش نشان داد.
علی کریمی برای دومین بار به شایعه پلمب خانه ویلایی‌اش در لواسان واکنش نشان داد.
می‌گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست بهتر است بیشتر سکوت کند تا مبادا با حرفی نسنجیده اوضاع را خراب نکند جوری برخورد می‌کنند که انگار هر کس نسبت به هر چیزی پیرامون مسائل مملکت معترض است یا انتقاد دارد باید دکترای علوم سیاسی یا اجتماعی داشته باشد. مگر بقیه مردم که تحت فشار هستند و نسبت به برخی رویه‌ها انتقاد دارند همه فیلسوف هستند؟ مگر آن فردی که زیر بار گرانی خمیده شده و از قیمت ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟
علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش بار دیگر به انتخابات فدراسیون فوتبال و البته به کسانی که به مهدی تاج رای دادند کنایه زد.
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات‌ فراوانی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ