سفیر عمان در مصر بر آمادگی ایران برای ازسرگیری روابط خود با مصر و حل اختلافات فیمابین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
مشتریان بانک ملی ایران می توانند با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت شرکت کنند.
پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور نوشت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود برای نهایی کردن مذاکرات و دستیابی به توافقی منصفانه را اعلام و حسن نیت برای تحقق این هدف را نشان داده است.
معاون وزیر ارتباطات از آمادگی پست ایران برای در اختیار قرار دادن تجارب خود در زمینه‌های تحول دیجیتال، هوشمندسازی، خدمات مالی پستی و پست سبز به پست عمان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
حسینی گفت: موضوع اصلی گفتگو‌ با وزیر امور خارجه عربستان مذاکرات دو کشور بود که با وساطت عراق آغاز شده است، آن‌ها آمادگی خود را برای از سرگیری مذاکرات اعلام کردند.
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.
سفیر ایران در لبنان با اشاره به آمادگی تهران برای دستیابی به توافق هسته ای پایدار و قوی، تأکید کرد که ایران از خطوط قرمز خود که تأمین منافع مردم است، هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
متولیان هیأت کشتی استان خوزستان به عنوان مهر کشتی فرنگی ایران آمادگی خود را برای میزبانی رقابتهای بین المللی جام تختی اعلام کردند.
متولیان هیأت کشتی استان خوزستان به عنوان مهر کشتی فرنگی ایران آمادگی خود را برای میزبانی رقابتهای بین المللی جام تختی اعلام کردند.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما با دوستان سعودی و ایرانی خود در تماس هستیم و از حل و فصل همه اختلافات و سو تفاهم‌های بین طرفین بر سر میز مذاکره در چارچوب گفتگوی سازنده حمایت می‌کنیم.
«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن تظاهرات گسترده در روز ۱۳ آبان را نشانگر آمادگی بالای ملت ایران برای دفاع از نظام خود برشمرد.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارد از ظرفیت‌های متنوع و کارآمد خود برای برقراری و تقویت صلح و امنیت در منطقه قفقاز استفاده کند.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان، گفت: ایران آمادگی دارد تجربیات و دستاوردهای خود را با این کشور مبادله کند.
وزیر نفت گفت: ما همواره به‌ عنوان یک تولیدکننده عمده نفت و فرآورده‌های نفتی در جهان آمادگی داریم به دور از سیاسی‌کاری به نقش خود در عرضه نفت و افزایش امنیت انرژی در جهان کمک کنیم .
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران با داشتن موقعیت مناسب ترانزیتی و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های گوناگون آمادگی کامل خود را برای تسهیل تجارت کالا و خدمات به دیگر مناطق جغرافیائی اعلام می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقل از برجام، بار‌ها از کانال‌های مختلف آمادگی خود را برای پرداختن به مسئله زندانیان، به طرف آمریکایی اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ