رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران برای صادرات رادیوداروها و تجارب هسته‌ای به ترکیه آمادگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: سطح ترانزیت بار ایران از روسیه نسبت به گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است و آمادگی داریم این افزایش را به ۷۰۰ درصد برسانیم.
نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا گفت: تجار بار صادراتی را تحویل بدهند در کوتاهترین زمان بارگیری و کشتی را روانه این کشور خواهیم کرد.
معاون رئیس جمهور در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به آمادگی صادرات کیت ژنتیک به آمریکا گفت: به آمریکا می گوییم که اگر مردم آن کشور به کیت‌های ژنتیک نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.
سفیر عمان در مصر بر آمادگی ایران برای ازسرگیری روابط خود با مصر و حل اختلافات فیمابین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار با همتای برزیلی در کیپ تاون از آمادگی ایران برای تدوین و امضای برنامه جامع همکاری‌های بلندمدت خبر داد و از وزیر خارجه برزیل برای سفر به تهران دعوت کرد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو آخرین روندهای سیاسی منطقه‌ای در ارتباط با سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران می‌تواند نسبت به خدمت‌رسانی و آموزش به بانوان کشور افغانستان گام‌های مهم و تاثیرگذاری بردارد.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر همراهی با طرح بزرگ فروش خودرو توسط وزارت صمت تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران جهت حل فنی موضوعات پادمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
وزیر نیرو گفت: در صورت حصول نتایج موفقیت‌آمیز در برگزاری این گردهمایی، زمینه‌ و مقدمه‌ لازم برای برگزاری اجلاس سران فراهم خواهد شد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: دانشجوی افغانستان که به دلیل تصمیم اخیر طالبان از ادامه تحصیل محروم شده اند، می توانند برای ادامه تحصیل به شهرهای مرزی ایران عزیمت کنند.
وزیر نیرو از آمادگی ایران برای حضور در طرح‌های آبی عراق و اجرای پروژ ه‌های متعدد در این کشور خبر داد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل‌ونقل چندوجهی اعم از جاده‌ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به مقاصد تعیین شده اعزام نماید.
وزیر آموزش و پرورش آمادگی این وزارت‌خانه برای انتقال تجربیات شبکه دانش آموزی شاد در برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش آموزان زلزله زده سوری را اعلام کرد.
رئیس‌جمهور به تشریح ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه مسائل علمی و فناوری پرداخت و گفت: ایران برای صادرات کالا و همکاری‌های مشترک با بلاروس آمادگی کامل دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی و تولید مشترک در بلاروس خبر داد و گفت: موضوع پیوستن ایران به اورآسیا مساله مهمی است که به محض تحقق آن، ظرفیت‌های جدیدی برای تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ