اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه سلاح مقاومت ۱۷ سال است که در مقابل دشمن بازدارندگی ایجاد کرده است، گفت: ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دور جدید شلیک راکت از غزه را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفته مقاومت فلسطین مناطقی در عسقلان، اشدود و همچنین شهرک‌های اطراف غزه را هدف قرار داده است.
قدرت مقاومت فلسطین در نبرد موشکی با رژیم صهیونیستی و پیام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به مقاومت فلسطین، از موضوعاتی است که صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
منابع فلسطینی از حرکت جدید اسیران فلسطینی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به خواسته‌های اسیران خبر دادند.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای قزاقستانی گفت: تنها پیام قاطع اتحاد و همبستگی مسلمانان می‌تواند از گسترش این تجاوزگری‌ها جلوگیری کند.
شهردار تهران گفت: پیام روز قدس، فروپاشی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و نزدیک شدن به نابودی این رژیم است.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
ایران و نیروهای مقاومت در حالیکه شروع کننده جنگی نخواهند بود، هرگونه تحرک را چه از سوی رژیم صهیونیستی و چه باکو، به دقت رصد کرده و ضمن تقسیم کار، آماده هرگونه واکنش هستند.
پیام ویدیویی معنادار و هشدارآمیز حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی به زبان عبری، همزمان با هرج و مرج در فلسطین اشغالی، صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: ۱۳ هزار شهید و ۱۳۰ هزار مصدوم شیمیایی در ایران نتیجه تسلیح رژیم صدام به سلاح شیمیایی از سوی کشورهای غربی است.
اسرای زن فلسطینی در زندان دامون در اراضی اشغالی با انتشار پیام مهمی خواستار افزایش تلاش ها برای آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.
محمد مرندی کارشناس و مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران طی پیامی در صفحه توئیتر خود با اشاره به عملیات ناموفق پهپادی شب گذشته در نزدیکی اصفهان نسبت به عواقب چنین اقداماتی هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و پاپ در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.
گردان‌های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فیلمی از اسیر صهیونیست در غزه ادعای آویو کوخاوی درباره موفقیتش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
رسانه های صهیونیست از پیام اعتراضی وزارت خارجه این رژیم به قطر و فیفا پیرامون نحوه برخورد با خبرنگاران و تماشاگران اسرائیلی از سوی هواداران کشورهای عربی در جریان جام جهانی خبر داد.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.
دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.
یکی از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان غزه پیامی را صادر کرد.
تولیت آستان بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اضمحلال ستم در مکتب پیامبر(ص) و اهل بیت مکرمش جز از مسیر سرخ عاشورا ممکن نیست.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی در محکومیت جنایات صهیونیستها در غزه اعلام کرد: رژیم سست و ظالم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.
بر اثر شدت طوفان و باد یک جایگاه پمپ سوخت در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه منفجر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ