دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: ۱۳ هزار شهید و ۱۳۰ هزار مصدوم شیمیایی در ایران نتیجه تسلیح رژیم صدام به سلاح شیمیایی از سوی کشورهای غربی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان چینی به تازگی مجموعه‌ای از اشیاء رمزآلود را در جنوب غرب این کشور پیدا کرده‌اند که ظاهرا مربوط به فرهنگی در حدود ۳۰۰۰ سال پیش است. این فرهنگ ناشناخته تاکنون به کتاب‌های تاریخ راه ...
دبیر شورای امنیت ملی روسیه در ارائه گزارشی به رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد ارتش اوکراین در جریان ضدحملات تاکنون 13 هزار نظامی خود حجم زیادی از تجهیزات و تسلیحات نظامی را از دست داده است.
وزیر نیرو با بیان اینکه امروز بالغ بر ۱۳ هزار مگاوات نیروگاه برق‌آبی در ایران وجود دارد، از پیشبرد مراحل نهایی احداث نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی توسط شرکت و متخصصان ایرانی در سریلانکا خبر داد.
یکی از شرکت‌های واسطه جذب نیرو، ۱۳ هزار میلیارد تومان سودغیرقانونی به دست آورده است؛ دولت می‌گوید حذف این شرکت‌های دلالی ۱۲۰ همت بار مالی برای دولت دارد!
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران بزرگ گفت: طبق گزارش‌ها طی سال گذشته حدود ۱۳ هزار راکب موتورسیکلت سوار در خیابان‌های پایتخت بر اثر تصادف مجروح شدند.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شاخص کل بورس در اولین ساعات بازگشایی بازار سرمایه با رشد۱۳ هزار و ۱۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۴۶۸ واحدی قرار گرفت.
آئینی گفت: برای محرومیت زدایی کامل ازمحلات کمتر برخوردار نیاز است تا حدود ۱۳هزار پروژه بازآفرینی تعریف شود.
معاون اجتماعی فراجا، از کاشت ۱۳ هزار و ۲۵۰ نهال به یاد شهدای پلیس خبر داد.
امروز ۲۳ بهمن ماه تعداد ۱۳ هزار و ۳۳۹ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۱۰ هزار تومان در بورس کالا، به متقاضیان فروخته شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۱۳ هزار امدادگر در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.
اکبر نیکزاد از تکمیل و تحویل ۱۳ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول خبر دادو گفت: بیش از یکهزار واحد باقیمانده که پیشرفت مناسبی دارندحداکثر تاشهریور ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل می‌شوند.
هفته آینده بورس کالا میزبان ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو خواهد بود که شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، تارا دستی، شاهین، کارا دو کابین و فیدلیتی می‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۳ هزار نفر در طرح امداد و نجات با استفاده از ۱۹ فروند بالگرد در طرح امداد و نجات تا آخر اسفند در ۱۵۳۳ پایگاه و مرکز عملیاتی کشور حضور دارند.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
فرمانده کل ارتش از تحویل۲۳ هزار باب مسکن سازمانی و ۱۳ هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.
پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد
امروز مطالبی همچون خبر مهم وزارت صمت برای بازار خودرو،  جزئیات فروش اوراق ارزی از فردا؛ هر شخص تا سقف ۴ هزار دلار، ده خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۲۸ آبان ماه، ۱۳ پرسش مهم سهامداران پاسخ داده شد، با ترین های بورسی آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شبستر- رئیس اتحادیه زنبورداران آذربایجان شرقی از فعالیت ۱۳ هزار زنبوردار در این استان خبرداد.
در حالی که قدرت‌های بزرگ همواره بر خلع سلاح هسته‌ای تاکید می‌ورزند که خود هر روزه بر زرادخانه‌های هسته‌ای خود می افزایند تا جایی که ۱۳ هزار سلاح اتمی تنها در اختیار ۹ بازیگر است.
یک سازمان حقوقی اعلام کرد که بیش از ۱۳ هزار زن و کودک یمنی قربانی جنگ ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن شده اند.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت ۱۳ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از ابتدای تأسیس صندوق تا کنون خبر داد.
بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.
احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بعد از مصوبه سران قوا ما نزدیک به ۱۳ هزار واحد صنفی متخلف را پلمب کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ