رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دور جدید شلیک راکت از غزه را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفته مقاومت فلسطین مناطقی در عسقلان، اشدود و همچنین شهرک‌های اطراف غزه را هدف قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایذه‌ای سابق فولاد خوزستان موفق شد تا در اولین حضورش در لیگ برتر گل بزند.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
پس از عقب‌نشینی خفت‌بار اشغالگران از جنین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین در غزه بامداد چهارشنبه، اراضی اشغالی را آماج حمله راکتی قرار داده است.
جشن خیابانی بازیکنان منچسترسیتی به دلیل بارش باران با تاخیر آغاز شد.
به نظر می‌رسد مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم‌ها و سختی‌ها و... را تحمل کردند و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، اما پای اصل نظام هم ایستاده اند.
کاپیتان ملوان می گوید اگر این سه شخص به ملوان کمک نمی کردند این تیم به لیگ دو سقوط می کرد.
کاپیتان ملوان می گوید اگر این سه شخص به ملوان کمک نمی کردند این تیم به لیگ دو سقوط می کرد.
امسال،هفتاد وپنجمین سالروز نکبت در حالی فرارسید که رژیم صهیونیستی با مجموعه درهم تنیده‌ای از بحران‌های داخلی و خارجی مواجه‌است و نه تنها در آستانه سقوط کابینه بلکه درشرف جنگ داخلی قرار دارد.
کاپیتان ملوان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون آماده همراهی تیمش در دیدار با مس رفسنجان است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.
کاپیتان ملوان از دیدار با هوادار دچار بدشانسی های متعددی شد و وضعیتش برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی کلانشهر اصفهان امروز هفدهم اسفندماه با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت سالم ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و سوم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۳ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
منابع امنیتی عراقی از اصابت هشت فروند موشک گراد به پایگاه نظامی «زلیکان» ترکیه در موصل خبر دادند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
خلبان اوکراینی در لباس بابانوئل موشک‌هایی را به سمت مواضع نظامی روسیه پرتاب می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد که خلبان با ریش سفید در حال پرواز بر فراز یک منطقه بزرگ در حالی که کلاه بابانوئل بر سر دارد با حمله هوایی به مهاجمان روسی سال نو میلادی را تبریک می‌گوید.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در اظهاراتی در واکنش به حملات موشکی و پهپادی ایران به مواضع تروریست‌ها گفت که اقلیم کردستان نمی‌خواهد خطری برای همسایگان باشد بلکه می‌خواهد عامل ثبات در منطقه باشد.
مقامات محلی در مناطق مختلف اوکراین از گلوله باران، قطعی برق، هشدار حمله هوایی و تخلیه شهرها در پی افزایش حملات موشکی خبر داده اند.
مقاومت فلسطین در واکنش حملات اخیر اسرائیل، سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کرد. در نهایت رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش بس شد.
مقاومت فلسطین در واکنش حملات اخیر اسرائیل، سرزمین‌های اشغالی را موشک باران کرد. در نهایت رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش بس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ