گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام یادبود خود به مناسبت بمباران اتمی ناکازاکی نسبت به خطر فاجعه هسته‌ای در جهان هشدار داد.
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
زمین‌لرزه‌های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است. گرچه این زلزله تلفات جانی و مالی در پی نداشته است، اما رشد شدت تکانه‌های زمین به سیاست‌گذاران و مردم هشدار می‌دهد که تهران هنوز در معرض آسیب جدی زلزله ۷ ریشتری است.
کوین یامگا با ارسال یک پیام هشدار برای باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شد.
آلخاندرو کامانیو از اخباری که تایید می کنند اشرف حکیمی به آژانس انتقالاتی فائزه العماری (مادر امباپه)، ملحق خواهد شد، به شدت ناراحت است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله که به هلاکت 4 صهیونیست منجر شد، پیام شدیداللحنی به صهیونیست‌ها داد.
بنرهایی ضداسراییلی در پی رونمایی از «ابرموشک» هایپرسونیک ایران (فتاح) به زبان عبری در شهر تهران نصب شده که توانمندی این موشک برای رسیدن به تل آویو در ۴۰۰ ثانیه را به رخ مقامات اسراییل کشیده است.
وزیر خارجه سوریه در پیام خود در جریان نشست شورای امنیت به رژیم‌ صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزاتش علیه سوریه و فلسطین هشدار داد.
مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا خواستار استقرار مجدد تسلیحات اتمی آمریکا در کره جنوبی به عنوان پیام هشدار به کره شمالی شد.
رئیسی گفت: دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.
منابع خبری از حمله سایبری به کارخانه های مواد شیمیایی در اراضی اشغالی فلسطین و ارسال پیام هشدار آمیز برای کارکنان این کارخانه ها خبر دادند.
علاوه بر احتمال انتساب زمین‌لرزه‌های تاریخی ری به پهنه گسله ایوانکی، شواهد عینی از بریدگی رسوبات عهد حاضر -هولوسن- و لرزه‌زابودن این گسل، با توان لرزه‌زایی با بزرگای ۷.۵ وجود دارد.
لحن پیام تبریک بایدن به نتانیاهو سرد و همراه با هشدارهای متعدد است و برهمین اساس رئیس جمهور آمریکا خطاب به نتانیاهو درباره مخالفت او با راه حل دو کشوری هشدار می دهد.
ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ آذر) برخی مشترکان همراه اول اعلام کردند پیامی را از سوی گوگل و تحت سیستم عامل تلفن‌های همراه دریافت کردند. این پیام که با عنوان اخطار زلزله برروی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان ظاهر شده بود، دارای چنین محتوایی بود: هشدار زلزله؛ آرام باشید و به پناهگاهی در اطراف بروید، اما پیگیری‌ها نشان داد که چنین پیامی صحت نداشته و جعلی بود.
نحوه کار سامانه‌های هشدار سریع در زمان وقوع بلایای طبیعی/پیام اشتباهی که بانی خیر شد!
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
هدف عربستان و امارات، ارسال پیام هشدار به ایالات متحده بوده مبنی بر آن که در صورت‌عدم حمایت واشنگتن از آن کشور‌ها می‌توانند با مسکو همکاری بیش‌تری داشته باشند در این میان می‌توان به روابط اقتصادی قوی عربستان و امارات با روسیه اشاره کرد.
ایتا به نصیری هشدار داده در صورت انتشار مطالب مشابه در کانالها و گروه‌های دیگر، از ادامه میزبانی وی معذور خواهد بود.
رسانه‌های عبری از پیام هشدار آشکار مسکو به تل‌آویو در خصوص هرگونه انتقال مستقیم یا غیرمستقیم سلاح به اوکراین، خبر دادند.
زارعی گفت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. هشدار سرلشگر سلامی موضع نظام جمهوری اسلامی است که در داخل مجموعه نظام تنظیم‌ شده است. سعودی‌ها باید پیام را گرفته باشند. اگر پیام را نگیرند و جدی تلقی نکنند، حتماً ضرر خواهند کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد که حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری منتظر عواقب جنایت شیراز باشند.
سرلشکر محمد باقری گفت: علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشور‌های میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و…، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ