وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
شهروندان اردنی با تجمع در مرکز امان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.
شماری از فعالان در شهر مونترال کانادا به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین، طی یک راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار تحریم صهیونیست‌ها شدند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
وزارت خارجه فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان با اشاره به یورش اشغالگران به اردوگاه «عقبه جبر» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید از سوی مجامع بین‌المللی محاکمه و بازخواست شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از شورای امنیت می‌خواهیم که به مسئولیت خود عمل کند و برای پایان دادن به اشغالگری و تضمین حمایت از حقوق مردم فلسطین اقدام قاطعانه انجام دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای ترکمنستانی خود با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین و لبنان، بر ضرورت همگرایی کشورهای اسلامی تاکید کرد.
شش کشور اروپایی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، از تل آویو خواستند از تضمیم خود برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس زیرگرفته شدن یک جوان فلسطینی در نابلس و شهادت وی را، نتیجه تشکیل کابینه تندرو صهیونیستی دانست.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.
احمد عاقل سفیر فلسطین در بغداد گفت که قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی که در پارلمان عراق تصویب شد، ثابت کرد که عراق در کنار مردم فلسطین است و وجود رژیم صهیونیستی را رد می کند.
شورای جهانی کلیساها طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و از مجامع بین المللی خواست تا مانع رژیم صهیونیستی شوند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که با توجه به ادله و شواهد موجود، سازمان های بین المللی برای محکوم کردن تروریسم رژیم صهیونیستی و محاکمه عاملان جنایات، در برابر آزمون واقعی قرار گرفته اند.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عدم تایید ترور یکی دیگر از فرماندهان این جنبش، رژیم صهیونیستی را مسئول دور جدید درگیری ها در غزه برشمرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی در محکومیت جنایات صهیونیستها در غزه اعلام کرد: رژیم سست و ظالم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ