ایران و نیروهای مقاومت در حالیکه شروع کننده جنگی نخواهند بود، هرگونه تحرک را چه از سوی رژیم صهیونیستی و چه باکو، به دقت رصد کرده و ضمن تقسیم کار، آماده هرگونه واکنش هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز مدیسون، ستاره تیم تاتنهام فاش کرد که پیام متنی سون هیونگ مین به او قبل از دیدار با برنتفورد، باعث جرقه یک ایده در بازی بود.
پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
سفر سرلشکر باقری به مسقط و دیدار با سلطان عمان، اهمیت نمادین سفر یک مقام نظامی ایران در شرایط کنونی منطقه را نشان می‌دهد. تهران فضای شکل‌گرفته در منطقه و تنش‌زدایی میان بازیگران را فرصتی برای پیشبرد سیاست همسایگی و همچنین تحقق نظام چندقطبی می‌داند که می‌تواند همکاری‌های دوجانبه نظامی و اقتصادی با کشورهای منطقه را تقویت کند.
جک گریلیش، هافبک منچسترسیتی، می‌گوید پیش از مسابقه با رئال مادرید یک پیام جالب از مادرش دریافت کرده است.
پیام حیدری این هفته قضاوت دیداری در لیگ یک را برعهده خواهد داشت.
استقلال بعد از 24 ساعت استراحت در دربی از دیروز تمرینات خود را به منظور دیدار با پارس جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آغاز کرد.
باشگاه سپاهان با صدور پیامی از حمایت مثال‌زدنی هوادارانش در دیدار این تیم با مس رفسنجان تقدیر کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: پیام دیدار رهبر انقلاب با فعالان قرآنی این است که هر انجمن اسلامی یک پایگاه قرآنی باشد.
علی قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با یک پیام ویژه به تمرین تیم فوتبال مس کرمان رفت تا اولین دیدار خود را با اعضای این تیم داشته باشد.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
بایدن روز سه‌شنبه وارد ورشو می‌شود و با آندژی دودا، رئیس‌جمهوری لهستان دیدار خواهد کرد. او روز چهارشنبه با رهبران «بخارست ناین»، گروهی از اعضای ناتو در اروپای شرقی شامل بلغارستان، جمهوری چک، استونی، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لهستان، رومانی و اسلواکی ملاقات می‌کند.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.
اولیانوف روز جمعه با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «معاونان وزرای خارجه روسیه و ایران، آقایان سرگئی ریابکوف و علی باقری کنی امروز در مسکو دیدار کردند تا دورنمای اجرای کامل برجام را بررسی کنند.»
مدافع تیم فوتبال عربستان که در دیدار مقابل آرژانتین از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود، پس از پایان جراحی، در پیامی وضعیت سلامتی خود را خوب توصیف کرد.
روبرتو فیرمینو که برای حضور در جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت نشده است با گلزنی در دیدار امشب لیورپول پیامی برای تیته، سرمربی سلسائو، فرستاد.
روبرتو فیرمینو که برای حضور در جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت نشده است با گلزنی در دیدار امشب لیورپول پیامی برای تیته، سرمربی سلسائو، فرستاد.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
اومارو مختار سیسوکو امبالو، رئیس جمهور گینه بیسائو در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با زلنسکی در کی‌یف، یک روز پس از دیدار با پوتین گفت: «برادر عزیزم، دیروز با رئیس‌جمهور [ولادیمیر]پوتین در روسیه بودم که از من خواست پیامی به شما بدهم، با شما صحبت کنم در نظر داشته باشید که گفتگوی مستقیم برای اقدامات مشترک آینده بسیار مهم است.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
دیدار ناگهانی رهبران جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه، یک دیدار معمولی نبود، بلکه حاوی پیام‌های سیاسی و امنیتی در داخل و خارج به ویژه برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ